"Meil tuleb väga suur osa käibest kodulehelt ostetud piletitest. Praegu räägime kuskil 52 protsendist. Järgmiseks aastaks ennustan, et veebi osakaal on juba ligi 65 protsenti. Veebimüük suureneb, sest ostmine on lihtne ja inimesed pelgavad internetist ostmist järjest vähem," kommenteeris Piletilevi juht Jaanus Beilmann.
"Veebipoest ei tule märkimisväärset osa meie käibesse. Küll aga kasvab see summa kogu aeg. Ei avaldaks täpselt neid numbreid," märkis Klick Eesti ASi juht Marko Kalve.
"Veebi osakaal jääb praegu kuskil alla 10 protsendi, aga see kindlasti kasvab. See käib kauba kohta, meil on ka väga palju teenuseid veebi kaudu aktiveeritavad. Näiteks üle 50 protsendi teenusepakettidest vahetatakse juba praegu iseteeninduse kaudu," selgitas EMT juht Valdo Kalm.
"Kuna me oleme spetsialistid, peame me inimest ikkagi nägema. Veebimüügist tuleb väga väike osa, võib-olla isegi alla 5 protsendi. Ma ei tea, kuidas teistel see trend on, aga ma ei näe, et see osakaal ka tulevikus kasvaks," tõdes AT Sport OÜ omanik Allar Levandi.