• 08.10.12, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

JYSKi käive Eestis kasvas 29%

Rahvusvahelise jaemüügiketi JYSK käesoleva majandusaasta esimese poole käive märtsist augustini oli Eestis 8,37 miljonit eurot, kasvades 29 protsenti möödunud aasta sama perioodiga võrreldes.
Ettevõte teatas, et plaanib jätkata Eestis laienemist ja seniste kaupluste uuendamist.
“Sel nädalal saab valmis uuendatud kontseptsiooniga kauplus Ülemiste Keskuses, mille käive kõigist JYSK Eesti kauplustest on seni suurim olnud,” ütles JYSK Eesti regioonijuht Kaidi Kask. Ta lisas, et novembris on plaan avada kauplus Narvas, mis oma 1837-ruutmeetrise müügipinnaga saab olema suurim kodusisustust pakkuv kauplus Ida-Virumaal. Samuti on kavas järgmise paari aasta jooksul värskendada kõiki teisi kauplusi.
Kase sõnul on majandusaasta esimese poolaasta müügitulu kasv olnud suurim voodipesu ja madratsite tootegruppides: “Üldist tulemust on muidugi kergitanud ka uus Tartu kauplus, mille avasime möödunud aasta novembris. Kahtlemata on kasvule kaasa aidanud ka tööprotsesside parendamine, sealhulgas oleme olulisele kohale seadnud teenindajate järjepideva koolituse.”
JYSK Eesti peamise kaubarühma, madratsite, müük kasvas aastaga 88 protsenti, nende seas tõusis vedrumatratsite müük isegi üle 100 protsendi. Teiste kaupade seas oli käibe kasv kiireim voodipesu tootegrupis, mis esimesel poolaastal kerkis 70 protsenti eelmise aasta sama perioodiga võrreldes.
JYSK on rahvusvaheline kodu- ja aiakaupade müügiga tegelev ettevõte, mis sellest aastast tegutseb 2000 kauplusega 34 riigis üle maailma. Jaemüügiketis tervikuna töötab 17 000 inimest.
Eesti turul on JYSK tegutsenud 10 aastat. JYSK Eestil on seitse kauplust, nendest neli asuvad Tallinnas, kaks Tartus ja üks Pärnus. JYSK Eesti annab tööd 150 inimesele. Ettevõtte põhitegevuseks on madratsite, tekkide ja patjade, voodipesu, aia- ja kodumööbli ning muude kodukaupade müük. Lähtudes kontserni poliitikast vältab JYSK Eesti majandusaasta märtsi algusest veebruari lõpuni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele