Autor: Kaisa Gabral • 9. jaanuar 2013

CrazyDeal: kasvasime kolm korda

Sooduspakkumisi tegeva netikeskkonna CrazyDeali juhi Keith Piibemanni sõnul kasvas nende ettevõtte möödunud aastal kolm korda.

"Täpseid 2012. aasta numberid me ei saa veel avaldada," märkis ta. Piibemanni sõnul olid poplaarseimad just söögipakkumised, spaapuhkused, iluteenused ja ka erinevad kaubad. Suurimaks konkurendiks Eestis peab Piibemann cherry.ee-d.

Piibemanni ütlusel peitub sooduskupongide edu saladus selles, et inimesed saavad läbi sooduskupongide avastada uusi teenuseid ja tooteid parima hinnaga.

CrazyDeali juht usub kasvu jätkumist ka sel aastal. "Ootame tugevat kasvu, eelkõige kaupade müügist," märkis ta.

 

 

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700