Autor: Maarit Eerme • 14. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uue kontseptsiooniga Monton

Baltika uuendas  koostöös rahvusvahelise agentuuriga Dan Pearlman Montoni brändi visuaalset identiteeti ja poekontseptsiooni.

Veebruaris Tallinnas, Riias ja Vilniuses avatud uus flagship kauplus pakub stuudiokorteri meeleoluga inspireerivat ostukeskkonda ning esimene uue kontseptsiooniga kauplus asub Viru Keskuses.

 

 

 

Baltika juhatuse esimees Meelis Milder
Foto: Raul Mee
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757