Autor: Maarit Eerme • 14. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Monton muutis enda väljanägemist

Baltika uuendas koostöös rahvusvahelise agentuuriga Dan Pearlman Montoni brändi visuaalset identiteeti ja poekontseptsiooni, mis pakkub stuudiokorteri meeleoluga inspireerivat ostukeskkonda ning esimene Tallinna kauplus asub Viru Keskuses.

Baltika teatel avasid nad esimese uue kontseptsiooniga Montoni poe detsembris Sankt-Peterburgis Piterlandi kaubanduskeskuses ning veebruaris avati esinduskauplused Tallinnas ja Riias ja märtsi alguses ka Vilniuses. „Montoni brändi visuaalse käekirja ja identiteedi uuendamine ning uue poekontseptsiooni loomine on väga oluline samm brändi arenguks ja ekspordivõimekuse tõstmiseks,“ ütles Baltika juhatuse liige, brändingu ja jaekaubanduse arendusdirektor Maire Milder.

Uue Montoni poekontseptsioon on inspireeritud suurlinna stuudiokorteri interjöörist ja meeleolust, mis pakub kliendile mugavat ja inspireerivat ostukeskkonda. Milderi sõnul on kontseptsioone hakatud muutma just klientide pärast, sest nende ostuharjumused ja arusaamad muutuvad ja pood peab seda ka kliendile pakkuma. „Tulevikus räägitakse, et pood ei ole enam ainult ostukoht vaid üha rohkem ka showroom, kus näidatakse ja kaup ostetakse lisaks tavapoele ka internetist,“ kommenteeris Milder.

„Montoni bränd on nii palju arenenud, et eelmises keskkonnas ei olnud võimalik tooteid nii hästi esile tuua,“ ütles Milder. Lisades, et uut arendust oli tarvis seetõttu, et uut loodavat kollektsiooni näidata kliendile ja tekitada kaasaegseid emotsioone, lisaks võimaldab uus funktsionaalne mööbel senisest mängulisemalt esitleda Montoni kollektsiooni ning hooaja kõige moodsamaid rõivakomplekte.

Milderi sõnul on seni klientidelt tulnud ainult positiivset tagasisidet ning Montonit märgatakse rohkem. „Me teeme oma investeeringutele alati tasuvusanalüüsi, kus me määrame ära, kui palju peame müüma, kui palju peab kaupluse käive tõusma ning kui palju tuleb kliente kauplusesse ning keskusesse,“ sõnas Milder. Lisades, et Montoni kontseptsiooni uuendamisse investeeriti pea 100 000 eurot.

Montoni brändi visuaalse identiteedi ja poekontseptsiooni töötas välja Baltika välja koostöös rahvusvahelise loovagentuuriga Dan Pearlman. Brändi uue visuaalse käekirja on ellu viinud Baltika turundusosakond.

Lisaks uuendas Baltika ka Mosaici visuaalset identiteeti ja poekontseptsiooni. Montoni ja Mosaici uus bränding loodi Euroopa Regionaalarengu Fondi toel, mida vahendab Eesti Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus.

Montonil on 51 kauplust Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas ja Venemaa.

Baltika Grupp on rõivakaubandusettevõte, mis opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani, Bastioni ja Ivo Nikkolo jaekette. Grupi brändid on esindatud Ida- ja Kesk-Euroopa turgudel. Baltika kasutab vertikaalselt integreeritud ärimudelit, mis ühendab rõivakollektsioonide loomise, tootmise, varude juhtimise, turundamise, poekontseptsioonide loomise ja kaupluste opereerimise. Baltika opereerib Eestis, Lätis, Leedus, Venemaal ja Ukrainas kokku 113 kauplust.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757