Baltika viis lõpule Montoni uue kontseptsiooniga flagship kaupluste avamise esimese etapi, teatas ettevõte börsile.
Tänaseks on Baltika avanud oma juhtiva kaubamärgi uue kontseptsiooni esinduskaupluse Peterburi ja Baltikumi pealinnade atraktiivsetes kaubanduskeskustes: Peterburis Piterland, Tallinnas Viru, Riias Galerija Centrs ja Vilniuses Akropolis keskuses.
Baltika uuendas Montoni brändi visuaalset identiteeti ja poekontseptsiooni koostöös rahvusvahelise loovagentuuriga Dan Pearlman eesmärgiga tõsta kaubamärgi ekspordivõimekust.
Lisaks Montonile uuendas Baltika ka oma suuruselt teise brändi, Mosaici visuaalset identiteeti ja poekontseptsiooni. Mosaici uus visuaalne käekiri võeti kasutusele 2012. aastal, esimene uue kontseptsiooni kauplus avatakse 2013. aasta teises pooles Riia Spice kaubanduskeskuses ning lisaks uuendatakse olemasolevaid kauplusi uue poekontseptsiooni alusel. Nii Montoni kui Mosaici uus bränding loodi Euroopa Regionaalarengu Fondi toel, mida vahendab Eesti Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus.
2013. aasta lõpuks on planeeritud jõuda lõpule Baltman ja Bastion jaekontseptsioonide uuendamisega.
Seotud lood
Baltika uuendas koostöös rahvusvahelise agentuuriga Dan Pearlman Montoni brändi visuaalset identiteeti ja poekontseptsiooni.
Baltika uuendas koostöös rahvusvahelise agentuuriga Dan Pearlman Montoni brändi visuaalset identiteeti ja poekontseptsiooni, mis pakkub stuudiokorteri meeleoluga inspireerivat ostukeskkonda ning esimene Tallinna kauplus asub Viru Keskuses.
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.