Autor: Romet Kreek • 6. märts 2013

Montoni uute kaupluste esimene laine jõudis lõpule

Baltika viis lõpule Montoni uue kontseptsiooniga flagship kaupluste avamise esimese etapi, teatas ettevõte börsile.

Tänaseks on Baltika avanud oma juhtiva kaubamärgi uue kontseptsiooni esinduskaupluse Peterburi ja Baltikumi pealinnade atraktiivsetes kaubanduskeskustes: Peterburis Piterland, Tallinnas Viru, Riias Galerija Centrs ja Vilniuses Akropolis keskuses.

Baltika uuendas Montoni brändi visuaalset identiteeti ja poekontseptsiooni koostöös rahvusvahelise loovagentuuriga Dan Pearlman eesmärgiga tõsta kaubamärgi ekspordivõimekust.

Lisaks Montonile uuendas Baltika ka oma suuruselt teise brändi, Mosaici visuaalset identiteeti ja poekontseptsiooni. Mosaici uus visuaalne käekiri võeti kasutusele 2012. aastal, esimene uue kontseptsiooni kauplus avatakse 2013. aasta teises pooles Riia Spice kaubanduskeskuses ning lisaks uuendatakse olemasolevaid kauplusi uue poekontseptsiooni alusel. Nii Montoni kui Mosaici uus bränding loodi Euroopa Regionaalarengu Fondi toel, mida vahendab Eesti Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus.

2013. aasta lõpuks on planeeritud jõuda lõpule Baltman ja Bastion jaekontseptsioonide uuendamisega.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354