• 25.03.13, 11:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Küsitlus: Kas kauba tellimine on ajaraiskamine?

Tallinna Tehnikaülikooli lõputöö raames analüüsitakse VMI (kaubavarude täiendamine tarnija poolt) kui üht võimalikku kaupluse varustamise strateegiat Eestis.
Küsimustik koosneb 15-st küsimusest ning neile vastamine võtab hinnanguliselt 10-15 minutit aega. Vastused on konfidentsiaalsed ning andmeid kasutatakse konsolideerituna lõputöö uurimuse tulemustes.
Kõigi kuni 31.03.2013 vastanute vahel läheb loosimisele kolm osaluspääset 11. aprillil toimuvale e-arvete seminarile “Kas E-arvete süsteemile üleminek on vaid ajaküsimus?”
Kõik soovijad saavad lugeda valminud lõputööd, mis kirjeldab VMI strateegia eeliseid ja miinuseid jaekauplustele, kaardistab tänase olukorra Eestis ning pakub välja lahendused edasiminekuks.
Küsitlus asub SIIN.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele