• 09.05.25, 10:34

Porsche Tallinna esindus avas uksed uue ilme ja sisuga

Alates aasta algusest toimusid Porsche Tallinna esinduses põhjalikud ehitustööd, mille käigus uuendati kogu hoone nii sisult kui vormilt. 8. mail avati ametlikult uus kontseptsioon “Destination Porsche”, mille eesmärk on luua kaasaegne ja inspireeriv kohtumispaik Porsche omanikele, fännidele ja huvilistele.
Porche Tallinna värskendatud esindus
  • Porche Tallinna värskendatud esindus
  • Foto: Marko Lõhmus
Porsche Tallinna esinduse juhi Maario Orgla sõnul on ootused luksusbrändidele viimastel aastatel oluliselt kasvanud – kliendid ootavad mitte ainult kvaliteetset toodet, vaid ka isikupärast, emotsionaalset ja inspireerivat kogemust. “Porsche Tallinna esindus on nüüd selline paik. Sisenedes märkab klient modernselt luksuslikku ja hoolikalt läbimõeldud ruumi, kus iga detail toetab personaalset teenindust ja brändi elustiili. Soovime, et meie esindusest kujuneks klientidele ja nende autodele justkui teine kodu – koht, kus end hästi tunda ja kogeda Porsche maailma mitmel erineval moel,” sõnas Orgla.

Seotud lood

Uudised
  • 10.04.25, 10:08
Topauto: autoturu langus sunnib tegema agressiivseid soodustusi
Aasta esimene kvartal näitas Eesti automüügis keskeltläbi 55% langust ning automüüjate prognoosid turu taastumisse teises kvartalis on pigem pessimistlikumad.
Uudised
  • 20.02.25, 12:56
2030. aasta autoturu prognoos: suurima kasvu teevad elektriautod
2030. aastal võiks Eesti autoturg tänasest mõnevõrra erineda. Eestimaalaste autopark läheb tagasihoidlikumaks, kusjuures teevad suurima kasvu elektriautod. Autojagamise teenused sõiduvahendi omamise ees edumaad ei saavuta.
Uudised
  • 05.02.25, 15:26
Autoturg langes jaanuaris üle 60 protsendi, luubi all on sooduspakkumised
Eesti uute sõidukite turg alustas 2025. aastat ootuspäraselt rahulikult, kajastades autoturu hooajalisust ning uuest aastast kehtima hakanud automaksu mõju. Jaanuaris registreeriti 66,5% vähem uusi sõidukeid (M1 + N1 kategooriates) võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele