Vastavalt E.L.L. Kinnisvara ja Grupo Cortefiel brände Baltikumis frantsiisilepingu alusel esindava KarKat Fashion Groupi kokkuleppele jõuavad Cortefiel brändid E.L.L. Kinnisvara kolme kaubanduskeskusesse avades neis kokku 9 brändi kauplust.
„Meil on väga hea meel olla KarKat Fashioni strateegiliseks partneriks Euroopa suure rõivakontserni Grupo Cortefiel brändide toomisel Eesti, Läti ja Leedu tarbijateni. Uued kaubamärgid on väärikas ja atraktiivne täiendus me tänasele brändiportfellile, tugevdades veelgi meie keskuste rõivakaupade valikut,“ ütles E.L.L. Kinnisvara juhatuse esimees Aldo Dapon.
Grupo Cortefiel avas aprillis Vilnius Panorama kaubanduskeskuses oma brändide Cortefiel, Pedro del Hierro, Springfield ja women’secret kauplused. women’secret kauplus avatakse tänavu mais ning Cortefiel pood novembris Riia Spice keskuses. 2015. aasta kevadel Tallinnas avatavas Panorama City kaubandus- ja meelelahutuskeskuses on plaanitud Cortefiel, Springfield ja women’secret poodide avamised.
Baltikumis Grupo Cortefiel kaubamärke frantsiisilepingu alusel esindava KarKat Fashion Group direktor Karinee Sildniku sõnul on maailmas populaarsete brändide edu kindel ka Baltimaades. „Cortefiel, Pedro del Hierro, Springfield ja women’secret leiavad kõikides riikides ostjad, kes hindavad originaalsust, kvaliteeti, funktsionaalsust ja õiglast hinda. Tänaseks on antud kaubamärgid müügil juba enam kui 1900 kaupluses 65 riigis,“ lisas Sildnik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.