Autor: Indrek Kald • 17. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saksamaal ostavad uusi autosid üha vanemad inimesed

Eraisikutest uute autode ostjate vanus Saksamaal järjest kasvab: mullu oli nende keskmine vanus 52 aastat.

1995. aastast alates on ostjate keskmine vanus kasvanud kuue aasta võrra, vahendab auto24.ee Duisburgi/Esseni ülikooli poolt tehtud uuringut.

Kõige eakamad on Mercedeste ostjad: nende keskmine vanus on 56 eluaastat. Noorimad on aga Seati ostjad keskmise vanusega 44 eluaastat.

Vaid seitse protsenti autoostjaist on nooremad kui 30 eluaastat, samas on iga kolmas autoostja vanem kui 60 eluaastat.

Teadlaste hinnangul peegeldab see elanikkonna üldise vananemisega kaasnevaid arenguid, samuti väheneb auto kui staatusesümboli roll noorte seas.

Keretüübi põhjal on kõige nooremad ostjad kupeedel: siis on ostjate keskmine vanus 48,2 eluaastat. Sedaanide ostjate keskmine vanus on aga 55,8 aastat.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757