Eraisikutest uute autode ostjate vanus Saksamaal järjest kasvab: mullu oli nende keskmine vanus 52 aastat.
1995. aastast alates on ostjate keskmine vanus kasvanud kuue aasta võrra, vahendab
auto24.ee Duisburgi/Esseni ülikooli poolt tehtud uuringut.
Kõige eakamad on Mercedeste ostjad: nende keskmine vanus on 56 eluaastat. Noorimad on aga Seati ostjad keskmise vanusega 44 eluaastat.
Vaid seitse protsenti autoostjaist on nooremad kui 30 eluaastat, samas on iga kolmas autoostja vanem kui 60 eluaastat.
Teadlaste hinnangul peegeldab see elanikkonna üldise vananemisega kaasnevaid arenguid, samuti väheneb auto kui staatusesümboli roll noorte seas.
Keretüübi põhjal on kõige nooremad ostjad kupeedel: siis on ostjate keskmine vanus 48,2 eluaastat. Sedaanide ostjate keskmine vanus on aga 55,8 aastat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.