Jaga lugu:

Baltika kaalub võimalust müüa oma poodides ka teiste brändide tooteid

Baltika turundusjuht Kati Kusmini sõnul kasutab ettevõte edaspidi ka frantsiisivõimalusi ning nüüd kaalutakse võimalust ka ise teisi brände oma poodides müüma hakata, kirjutab E24.ee.

«Eks iga ettevõte otsib efektiivsust ja meie leidsime, et frantsiisilepingud on üks võimalus oma tegevust efektiivsemaks muuta,» ütles Kusmin.

Tema sõnul on Baltika koduturuks kogu Baltikum ning kokku on kolmes riigis 80 poodi, mida võiks ehk veelgi targemalt ära kasutada. «Meil on olemas suhted ja toimiv organisatsioon ning tõesti kaalume seda, et ka ise mõne tubli brändi tooted oma poodidesse sisse võtta,» selgitas Kusmin.

 Kasvu ootabki Baltika eelkõige frantsiisi suunal ning hulgimüügis välisturgudele.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt