• 21.05.13, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika hakkab Blued müüma

Baltika allkirjastas 15. mail frantsiisivõtjana lepingu ettevõttega A Levy & Son Ltd, millega omandab Blue Inc kaubamärkide esindusõigused Baltikumis, teatas ettevõte börsile.
Frantsiisi võtmine on seotud Baltika strateegilise eesmärgiga suurendada müügimahtu ning turuosa Baltikumis.
A Levy & Son Ltd rajati aastal 1912 Suurbritannias. Ettevõttes 1997. aastal loodud Blue Inc brändiga pandi alus kiirele kasvule ning tänaseks on avatud üle 140 Blue Inc kontseptsiooni poe. Kui Suurbritannias müüakse Blue Inc kontseptsiooni all nii meeste-, naiste- kui noorterõivaid, siis Baltika keskendub Baltikumis Blue Inc London meestemoe pakkumisele.
Blue Inc London kontsepti lisandumine võimaldab laiendada kliendi sihtrühma, pakkudes atraktiivse hinnatasemega kvaliteetseid meeste vabaajarõivaid. Kontseptsioon võimaldab Baltikal teha pakkumise uuele sihtgrupile, mida oma brändide tootevalikuga ei kaeta.
Esimesed Blue Inc London kauplused avatakse Eestis Tallinnas ja Lätis Riias ning Valmieras selle aasta kolmandas kvartalis. Kolme järgmise aasta jooksul on kavas avada vähemalt 10 Blue Inc kaubamärgi poodi Baltikumis.

Seotud lood

Uudised
  • 08.08.13, 11:55
Baltika jõudis poolaasta tulemustega kasumisse
Baltika teise kvartali puhaskasum oli 624 000 eurot, mis on 9% parem eelmise aasta samast perioodist.
Uudised
  • 03.04.13, 13:26
Baltika sõlmis esimese frantsiisilepingu
AS Baltika sõlmis 2. aprillil Montoni moekaupluste avamiseks Valgevenes frantsiisilepingu Valgevene jaekaubandus-operaatoriga Valanga OOO, teatas ettevõtte börsiteates.
Uudised
  • 18.02.14, 14:50
Baltika: Blue Inc London annab uusi võimalusi
Baltika jaekaubanduse juht Brigitta Kippak ütles, et kuna Baltika enda portfellis  ei olnud madalama hinnaklassi brändi noorematele meestele, siis sai lahenduseks frantsiisleping briti kaubamärgi Blue Inc Londoniga.
Uudised
  • 10.05.13, 09:44
Baltika kaalub võimalust müüa oma poodides ka teiste brändide tooteid
Baltika turundusjuht Kati Kusmini sõnul kasutab ettevõte edaspidi ka frantsiisivõimalusi ning nüüd kaalutakse võimalust ka ise teisi brände oma poodides müüma hakata, kirjutab E24.ee.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele