Maxima sõnul on näha trendi, kus tarbijad on hakanud eelistama üha enam super- ja hüpermarketeid parema kaubavaliku tõttu ning ei näe kauplusladudel turgu.
Maxima avalike suhete juhi Erkki Erilaiu sõnul avavad nad oma esimese Maxima XXX hüpermarketi Tallinnas loodetavasti järgmise aasta lõpus. Hetkel nii suur Maxima kauplus asub hetkel Pärnus.
"Suuri odavpoode, mille kaubapaigutus oleks sarnane kauplusladudele, ilmselt Eestisse niipea ei rajata," kommenteeris Erilaid. Lisades, et hetkel pole sellist formaati kauplustel Eesti turul pikk edu olnud.
Erilaid ei usu, et uusi kette, kes tahaksid siin oma tegevusega nullist alustad, pole ilmselt lähiajal Eestisse lisandumas. "Turg on väike ja konkurents on terav," kommenteeris Erilaid.
"Viimastel aastatel pärast majandussurutise taandumist on tarbijad hakanud tasapisi üha enam eelistama super- ja hüpermarketeid, kus parem kaubavalik ning selline trend jätkub eeldatavasti veel ka lähiaastatel," tõi Erilaid välja tarbijakäitumise trendid. Lisades, et Macima keskendub lähiaastatel just suuremate kaupluste ehitamisele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Säästumarket on suuremates linnades esindatud lausa mitme kauplusega ning Rimi Eesti Food kommunikatsioonispetsialisti Katrin Batsi hinnangul ei näe nad vajadust suurema hulga ega ka sortimendiga odavpoodide järele.
Saksa õpetaja Katharina Städtler imestab, kui kallite hindadega ostavad eestlased toitu ja kui vähe nad seejuures palka saavad, kirjutab Delfi majandus.
2015. aasta esimesel poolel algab Tallinnas Ehitajate tee 148 asuval krundil Maxima XXX hüpermarketi ehitus, kuhu Maxima investeerib ligi üheksa miljonit eurot. 5000-ruutmeetrise müügipinnaga kaupluse rajamisega luuakse ligi 250 uut töökohta.
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.