• 24.05.13, 14:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

33% müügikäibest tuleb läbi kampaaniate

Nielsen ScanTrack uuringu kohaselt  moodustas 33% jaemüüjate müügikäibest erinevad kampaaniad, mida võib pidada üpriski suureks näitajaks, ütles Nielsen Eesti tegevjuht Margo Kurisoo
Kurisoo sõnul on kampaaniad muutunud jällegi mõistlikumaks, sest ScanTracki uuringu kohaselt pakuti keskmiseks soodustuseks 18%, mis aasta varem oli 20.
Uuringu kohaselt paranes ka kampaaniate tulemuslikkus (55%), ehk siis klient ostis kauplusest tooteid just tänu kampaaniale.
Kurisoo tõi välja, et kohvi on kampaaniatest enim mõjutatud toode, kus 58% kogu kohvimüügist toimus kampaaniate ajal. Toote keskmine allahindlus 2012. aastal oli 24%. Šampoonide käibe puhul oli 35% kampaaniamüügist, mis olid väga efektiivsed.
Nielsen ShopperTrends uuringust selgus, et 2012. aastal lähevad 16% inimestest kindlasse poodi  spetsiaalselt kampaaniakaupa ostma. 35% inimestest ostavad kindlasti eelistatud toodet kampaania ajal ka siis, kui nad saavad selle soodsama hinnaga.
„Tarbijate jaoks ei ole enam suurt vahet, sest kõik jaeketid teevad kampaaniaid ja nad ei eristu selles osas üksteisest,“ kommenteeris Kurisoo.
Kurisoo sõnul saab toodete müügikasv tulla ainult tarbimise kasvades, läbi kampaaniate, konkureeriva brändi mitte eelistamine tulemusena. Selgitusena tähendab see seda, et klient valib olenemata toote brändist kampaanias oleva toote.
Lisaks saab müüki kasvatada ka seetõttu, et klient külastab spetsiaalselt just seda kauplust, kus parasjagu kampaania toimub ning tarbijatel on trend osta kaupa ette.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele