Tallinna Kaubamaja kontserni Partnerprogrammi uuendamisel lähtuti KISS põhimõttest: Keep It Stupid Simple. Partnerprogrammi uuendamisest rääkis 22. mai Best Marketing Club hommikuseminaril Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats.
Täna on Kaubamajal 590 000 kehtivat Partnerkaarti ja üle 90% neist aktiivses kasutuses (mitte küll iga nädal, aga aasta lõikes - passiivseid kaardiomanikke peaaegu et ei ole). 62% kaartidest on naiste omanduses ja kasvab noorte osakaal, 54% kaardiomanikest elab Harjumaal.
Partnerprogramm on uuendatud Tesco ja Nectari lojaalsusprogrammide eeskujul. Uue boonusprogrammi väljatöötamiseks kaasati ka väliskonsultant Tescost.
„Otsustasime teha kõik muudatused kliendile väga lihtsalt arusaadavaks. Kehtima jäid kõik senised soodustused: 5% püsisoodustus ja 10% sünnipäevasoodustus Kaubamajas, ABC Kingas ja I.L.U.-s. Llisandus uus boonusprogramm, tänu millele teenib ostja iga ostuga tükikese järgmisest, mis tähendab, et klient teenib iga ostuga järgmise ostu jaoks raha ja pöörab oma kulud tuluks. Mugavusteenusena on lisandunud e-ostutšeki lahendus – hea abimees garantiiga toodete puhul, säilitades tšeki digitaalselt," rääkis Rene Paats.
Partnerprogrammi õppetund: Ka kõige lihtsamast muudatusest aru saamine võtab aega ning tegelik kommunikatsioon toimub kassades. Kui klient ega kassapidaja asjast aru ei saa, siis sinnapaika see lojaalsusprogramm jääbki. Lisaks kliendile peavad kõik töötajad, kõikidel tasanditel kogu kontsernis saama aru programmi sisust ja kasust ning uskuma sellesse.
Tallinna Kaubamaja Partnerprogrammi partneragentuur on Taevas Ogilvy.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov rääkis, et 2011. aastal hakkasid nad efektiivistama ennast, korrastades tööülesanded ja keskendudes edukatele kaubagruppidele
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.