Stockmanni Balti riikide ja Kesk-Euroopa haru – kus suurim turuosa on Eestil – käive kasvas ning kasum langes.
Jaekaubanduskontserni teise kvartali tegevuskasum tegi üllatustõusu, kuna tugevad müüginumbrid Venemaal aitasid tasakaalustada nõrka jaemüüki Soomes.
Stockmanni kontserni teise kvartali tegevuskasum kasvas võrreldes möödunud aastaga 1,4% 30,1 miljoni euroni. Reutersi küsitluse järgi oli analüütikute keskmine ootus kasumiks 26,3 miljonit. Teise kvartali käive oli 543,6 miljonit eurot, mis on kuus miljonit rohkem kui eelmisel aastal.
Balti riikide ja Kesk-Euroopa haru käive kasvas 39,6 miljonilt 42,5 miljoni euroni. Teise kvartali tegevuskasum langes aga 1,4 miljonilt 0,8 miljoni euroni. Eesti osakaal oli antud üksuse kogukäibest 2011. aastal 43%.
Rootsi ja Norra üksuse tegevuskasum kasvas 20,3 miljonilt eurolt 23,9 miljonile. Soome üksuse kasum langes 6,5 miljonilt 1,9 miljonini. Venemaa ja Ukraina haru kasum suurenes 1,4 miljonilt 3,4 miljonile.
Stockmann teatas kvartaliaruandes, et sel aastal on Euroopa majandus nõrk ning see põhjustab ebakindlust ka jaemüügiturgudel.
Kontserni tulemused ületasid analüütikute ootusi ning seetõttu rallis ka aktsia 6,35%, makstes Helsingi börsil 12,05 eurot.
Seotud lood
Stockmann teatas täna kvartalitulemusi avaldades, et teeb ettepaneku maksta eelmise aasta eest dividendi 0,40 eurot aktsia kohta.
Möödunud nädalal kulude kokkuhoiu ja 5000 töötaja koondamisega välja tulnud Stockmann teatas täna esimese kvartali kahjumi kahekordistumisest.
Täna 20 aastat tagasi avas Stockmann enda kaupluse Eestis, pakkudes tolajal seninägemata teenindust, mis erines totaalselt nõukogudeaegsest reaalsusest.
Stockmanni kaubamaja direktor Marge Türner ütles online-intervjuus, et Stockmann.com on Soomes edukalt käivitunud ja kindlasti tuleb see ka ühel päeval Eesti turule.
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele