• 11.09.13, 11:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubanduse klubi Prismas

10. septembril toimub Kaubanduse klubi Prisma Peremarketis, kus arutleti private labeli huvide eest seismisest ning kelle huve private label siiski teenib.
Toiduliidu juht Sirje Potisepp tegi väikese ülevaate private labeli trendidest ja private labeli plussidest ja miinustest tootjale, jaeketile ning tarbijale.
Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Jorma Rautanen andis ülevaate Prisma private labeli toodetest ning tõi välja, millised on private labeli ohud jaeketile.
Poolpäev lõppes Salvesti turundusdirektori Ain Nõlvaku sõnavõtuga, kes ütles, et kui tarbija jaoks on brändilojaalsus suur mingis sektoris, siis private label ei hakka lihtsalt tööle.
Ettekandeid saab vaadata SIIN.
 
Kaubanduse klubi Prismas
18 fotot
  • Kaubanduse klubi Prismas
  • Foto: Maarit Eerme

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele