Autor: Maarit Eerme • 11. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaubanduse klubi Prismas

10. septembril toimub Kaubanduse klubi Prisma Peremarketis, kus arutleti private labeli huvide eest seismisest ning kelle huve private label siiski teenib.

Toiduliidu juht Sirje Potisepp tegi väikese ülevaate private labeli trendidest ja private labeli plussidest ja miinustest tootjale, jaeketile ning tarbijale.

Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Jorma Rautanen andis ülevaate Prisma private labeli toodetest ning tõi välja, millised on private labeli ohud jaeketile.

Poolpäev lõppes Salvesti turundusdirektori Ain Nõlvaku sõnavõtuga, kes ütles, et kui tarbija jaoks on brändilojaalsus suur mingis sektoris, siis private label ei hakka lihtsalt tööle.

Ettekandeid saab vaadata SIIN.

 

Foto: Maarit Eerme
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757