Viru Keskusel täitus 15. aprillil kümnes tegevusaasta. Keskuse avamine 2004. aastal muutis oluliselt südalinnas inimeste liikumisteekonda ning tänaseks on ajaloolisse asukohta rajatud keskusest saanud Eesti kõrgeima külastatavusega ostukeskus.
Viru Keskust on kümne aasta jooksul külastatud enam kui 114 miljonit korda ning kaupluste ja teeninduskohtade kogukäive on 1,15 miljardit eurot. “Viru Keskuse visioon on olnud avamishetkest peale olla eestimaalaste eelistatuim ostukeskus ja ajaveetmiskoht ning missioon pakkuda sihtkliendile uusimaid trende ja mitmekülgset kaubavalikut,” sõnas Viru Keskuse juhatuse liige Ants Vasar. Lisades, et juubeliaastal lõppevad Viru Keskuses paljud üürilepingud, mis andis neil võimaluse kaupluste kooslust uuendada ning sihtkliendile uusi ja huvitavaid kaubamärke pakkuda.
Viru Keskus on tänaseks pälvinud 19 reklaamiauhinda, korraldanud üle 50 Eesti disainile ja muusikale pühendatud ürituse, viinud läbi 19 moeüritust FIBIT ning viimase raames on antud üle kokku kuus Kuldnõela auhinda. Keskuses on toimunud hulganisti kultuurisündmusi, sealhulgas sümfooniakontserte, teatrietendusi jne. Viru Keskus on tunnistatud Tallinna 2004. aasta parimaks arendusprojektiks, võitnud Aasta Kaubandustegu 2004 ning Aasta Teenindustegu 2006 tiitlid ja on arvatud 2005. aastal Baltic Brand konkursil parimate brändide hulka.
15.04.2004. aastal uksed avanud Viru Keskuse arhitektuurilise lahenduse on loonud arhitektid Vilen Künnapu ja Ain Padrik ning siselahenduse Josée Courtemanche. Käesoleval aastal uuendab Viru Keskus sise – ja välisilmet ning kaupluste kooslust. Eesti turul uute tulijatena leiab käesoleval aastal Viru Keskusest muu hulgas sellised tuntud brändid nagu Massimo Dutti, Dune London, River Island ja Brooks Brothers.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinna südames paiknev Viru Keskus uuendab tänavu sise- ja välisilmet ning kaupluste kooslust investeerides 8 miljonit eurot.
Viru Keskuse uuendused on jõudnud esimese olulise verstapostini ning neljapäeval, 27.02 avati keskuse teise korruse jalatsipiirkonnas esimesed poed ABC King, Salamander ning lähiriikide esimene Dune London.
Uuendamisjärgus Viru Keskuse teeninduskohtade tänavune esimese kuue kuu käive oli 59 miljonit eurot, mis jäi mullusele tasemele.
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.