Lõunakeskuse hiiglaslik naerunäoga kollane pall oli möödunud aasta Google Mapsi Twitteri konto uusaastatervituses ja lapsed nimetavad seda pallikeskuseks.
Lõunakeskus ehitati 2000ndate alguses ning arhitekt joonistas esialgse eskiisis sissepääsu ette ühe palli. „Hakkasime mõtlema, et miks mitte teoks teha,“ rääkis Lõunakeskuse turundusjuht Anne Aland. Ta lisas, et kuna pall on täispuhutav, siis tehnilise lahenduse otsimine võttis aega, aga viimaks see leiti.
Alandi sõnul oli oluline faktor idee teostamise juures ka see, et Lõunakeskuse hoone ise asub looduslikult madalamal kohal. „Tundus väga hea, kui mingi silmatorkav objekt on kõrgemal ja tähelepanu tõmbab.“ Alguses oligi pall sissepääsu ees, kuid hiljem, kui keskust laiendati, siis tõsteti pall sissesõidu ette koos Lõunakeskuse logoga.
Palli läbimõõt on 8 meetrit ja palli tipp on 21 meetri kõrgusel. Valmistatud on see vinüülkangast ja seisab üleval suruõhu abil. „Palli maksumus on umbes 9000 eurot ning pall peab vastu kolm aastat,“ ütles Aland. Ta lisas, et praeguse palli kinnituskonstruktsioon on niivõrd hästi teostatud, et pall praktiliselt hooldust ei vaja.
„Kindlasti on see meile turunduslikult hästi mõjunud, sest paljud lapsed nimetavad meie keskust pallikeskuseks,“ rääkis Aland. Ta rääkis, et kõige rohkem üllatas neid see, et eelmise aasta lõpus oli Google Mapsi Twitteri kontol uusaastatervitust ehtimas pilt nende logost ja pallis. „See oli meeldiv, et jäime ka rahvusvaheliselt silma,“ oli Aland rahul.
Äripäeva juuni Kinnisvara kuukirjas kirjutati, et kuidas saab maja fassaadi ettevõtet reklaamima ning kuidas klientide positiivset tähelepanu saavutada. Loe kuukirjast, mis räägivad kohvikuketi Cupps tegevjuht Mart Brauer, ekspedeerimisfirma DSV Transport tegevjuht Jaan Lepp, BPT Kinnisvara juht Ülari Niinemägi ja TTÜ Innovatsiooni- ja ettevõtluskeskuse Mektroy direktori abi Heidi Pihlak.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.