Sel suvel osales Rimi suvemalevas 144 kuni 17-aastast poissi ja tüdrukut, neist enamus töötas Rimi ja Säästumarketi kauplustes Tallinnas ning Harjumaal. Lisaks töötas poodides 95 suvetöötajat.
Rimi personalijuhi Kaire Tero sõnul oli suvemalevas osalemine väga populaarne. „Noored soovivad käia suvel tööl ja teenida vajalikku taskuraha ning nii täitusid malevlaste kohad kevadel kiiresti. Suvevaheajal kuu aega kaupluses töötades saab aimu teenindaja elukutsest, omandada vajalikku töökogemust ning parandada oma suhtlemis- ja keeleoskust,“ selgitas Tero. „Klienditeenindaja kogemusega inimene oskab ka teiste teenindajate tööd väärtustada,“ täiendas ta.
Suvemalevas osalesid 15 kuni 17-aastased noored, kes töötasid peamiselt müügisaalis. Juunist augustini töötasid kauplustes suvetöötajatena ka täisealised kooliõpilased ja tudengid, kes said ennast juba kassades proovile panna. Suvetöötajate seas oli ka õpetajaid, kes lisaraha teenisid. „Suvemalevlaste ja -töötajate kaasamine õigustas end igati. Noored olid tublid ja motiveeritud ning Rimi enda töötajad said tänu neile suvekuudel puhkust,“ kiitis Tero. Ta lisas, et kolmandik suvemalevalastest ja -töötajatest olid noormehed.
Rimi kavatseb suvemaleva projekti järgmisel aastal jätkata. Detsembrikuus on noored oodatud jõulumalevasse.
Video Rimi suvemalevast, kus noored oma kogemustest räagivad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.