• 02.09.14, 17:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rimi: suvemalevlaste kaasamine õigustas end igati

Sel suvel osales Rimi suvemalevas  144 kuni 17-aastast poissi ja tüdrukut, neist enamus töötas Rimi ja Säästumarketi kauplustes Tallinnas ning Harjumaal. Lisaks töötas poodides  95 suvetöötajat.   
Rimi personalijuhi Kaire Tero sõnul oli suvemalevas osalemine väga populaarne. „Noored soovivad käia suvel tööl ja teenida vajalikku taskuraha ning nii täitusid malevlaste kohad kevadel kiiresti. Suvevaheajal kuu aega kaupluses töötades saab aimu teenindaja elukutsest, omandada vajalikku töökogemust ning parandada oma suhtlemis- ja keeleoskust,“ selgitas Tero.  „Klienditeenindaja kogemusega inimene oskab ka teiste teenindajate tööd väärtustada,“ täiendas ta.
Suvemalevas osalesid 15 kuni 17-aastased noored, kes töötasid peamiselt müügisaalis. Juunist augustini töötasid kauplustes suvetöötajatena  ka täisealised kooliõpilased ja tudengid, kes said ennast juba kassades proovile panna. Suvetöötajate seas oli ka õpetajaid, kes lisaraha teenisid. „Suvemalevlaste  ja -töötajate kaasamine õigustas end igati. Noored olid tublid ja motiveeritud ning Rimi enda töötajad said tänu neile suvekuudel puhkust,“ kiitis  Tero.  Ta lisas, et kolmandik suvemalevalastest  ja -töötajatest olid noormehed.
Rimi kavatseb suvemaleva projekti järgmisel aastal jätkata. Detsembrikuus on noored oodatud jõulumalevasse.
Video Rimi suvemalevast, kus noored oma kogemustest räagivad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele