• 17.10.14, 17:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbija ootab kaubanduses uuenduslikke nutilahendusi

Esimene iBeacon tarbijakampaania Eesti kaubanduskeskustes tõestas, et meie tarbija ootab uuenduslikke nutilahendusi, sest Tartus Lõunakeskuses ja Tallinnas Norde Centrumis sellel nädalal lõppenud iBeacon tehnoloogial põhinev mobiilne Aardejaht  osutus väga populaarseks.
Aardejahi loojate Olle Kaidro ja Lauri Posti sõnul töötas kampaania oodatust veelgi paremini. Peamine tänu kampaaniate kordamineku eest öeldakse keskustele ja kaupmeestele, kes hoogsalt ideega kaasa tulid ja ühisturundusele panustasid.
Kampaaniates osales 40 kaupmeest ja välja pandi ligi 500 auhinda koos korralike peaauhindadega. Mängijaid oli tuhandeid ja kokku jõuti läbi online reklaamide ligi 100 000 inimeseni.
Kaidro sõnul on lihtne iBeacon kampaaniamäng alles alguseks. "Esimene kampaania oli peamiselt piloodiks, et näha kuidas inimesed antud lahendusega kaasa lähevad ja kuidas nutitelefone ostukeskustes kasutatakse," rääkis ta. Aardejahti mängiti üle 4000 korra ning tagasiside oli hea. Kindlasti on suur olulisus ka kampaania mittetehnilisel poolel. Turundus, disain ja idee ülesehitus koos tehnoloogilise lahendusega annab õige tulemuse.
Sel korral kasutati ühte iBeaconit keskuse kohta, jagati mängijatele hulgaliselt auhindu ning oluline rõhk oli mängu uuenduslikkusel. Kaidro sõnul hakkab tulevikus Funlyzeriga koostööd tegevates keskustes olema, sarnaselt näiteks Macy’s kaubandusketiga Ameerikas, sadu iBeaconeid ühe keskuse kohta, mis pidevalt nutitelefonidega suhtlevad ja kliendile relevantset infot kuvavad. Järgmistes Aardejahi kampaaniates kasutatakse juba rohkem beaconeid, pannakse enam rõhku mängustamisele ja saadava elamuse suurendamisele.
"Aardejaht, kui uudne kampaania tekitas rohkesti kõlapinda ning suurendas külastajate arvu. Uudsed ja innovaatilised lahendused ostukogemuse põnevamaks muutmiseks on Lõunakeskuses alati teretulnud," ütles Lõunakeskuse juhatuse liige Anne Aland.
Capfield OÜ turundusjuhi Kadi Aljase sõnul tõi põnev nutitelefonide omanikele suunatud Aardejaht Norde Centrumile tavalisest kindlasti rohkem tähelepanu. Näiteks eelmise aasta sama perioodiga võrreldes on külastajate arv suurenenud 10%, millest võib osa tänu anda just Aardejahi kampaaniale. "Koostöös Funlyzeriga katsetame Aardejahi efektviisust ka meie teistes kaubanduskeskustes ja seda juba järgmise aasta alguses," lubas Aljas.
Funlyzer OÜ on idufirma, mille põhitegevusalaks on kaubanduslike mobiilirakenduste valmistamine ja ostukogemuse põnevamaks muutmine.

Seotud lood

Uudised
  • 01.10.14, 13:14
Kaubanduskeskused kasutavad tarbijakampaaniaks iBeacon tehnoloogiat
Kaubanduskeskused Norde Centrum Tallinnas ja Lõunakeskus Tartus alustasid koostööd Eesti idufirmaga Funlyzer, kes pakub Apple'i iBeaconi tehnoloogiat, mille tulemusena korraldatakse keskuse külastajatele mobiilne aadrejaht. Eesmärk on muuta külastajakogemus põnevaks ja lõbusamaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele