Eesti Kaupmeeste Liit palub avaldada arvamust, kes on Aasta Kaubandustegu 2015 auhinna vääriline? Avalda arvamust 11. septembriks 2015.
- Eelmise aasta Kaubanduse Aastakongressil auhinnatud kaubandusteo finalistid Foto: Raul Mee
Konkursi eesmärgiks on leida kaubanduse edulugusid, millest oleks kolleegidel õppida ning tutvustada ja tunnustada edukaid kaubandusettevõtjaid.
Olete valitud nende praktikute hulka, kes otsustavad Aasta Kaubandusteo konkursi võitja. Koos teiega on žüriisse valitud jaekaubanduse, tootjate, töötlejate, logistika ja teiste kaubanduse sidusrühmade esindajad, kes on kaubanduselus aktiivselt kaasa löönud.
AASTA KAUBANDUSTEGU võib olla tegu, mis paistis teile silma 2015. aastal, MIS ON:
toonud kasu klientidele;
aidanud kaasa erakordsele majanduslikule edule;
aidanud kaasa Eesti kaubanduse üldisele arengule;
aidanud tõsta Eesti kaubanduse konkurentsivõimet rahvusvaheliselt;
kontseptuaalselt silmapaistev;
kaasa toonud parendusprotsessi ühiskonnas ja/ või ettevõttes;
taganud head suhted kaubandusettevõtja ja klientide, partnerite, tarnijate vahel;
paistnud silma innovaatilisusega, on loonud mõne tulevikku suunatud tehnoloogilise uuenduse ja/või
paistnud silma töötajatest hoolimise ja töötingimuste parendamisega
kooskõlas ausa ja eetilise kaubanduse põhimõtetega.
Aasta Kaubandustegu võitja avaldatakse Kaubanduse Aastakongressil 14.10.2015.
Seotud lood
EuroCommerce'i (Euroopa jae-, hulgi- ja rahvusvahelise kaubanduse liitude ühendus) peadirektor Christian Verschueren annab 5 soovitust Eesti kaupmehele, mille järgi tasub joonduda. Lisaks saad teada, kui palju peaks kaubandust reguleerima. Verschueren esineb 14. oktoobril Kaubanduse Aastakongressil.
Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee uuris jaemüüjatelt ning hulgikauplejalt, milliseks kujuneb lähiajal Eesti kaubandus.
14. oktoobril toimuval Kaubanduse Aastakongressil on kirjas juba 180 inimest. Vaata, kes juba osalevad ning registreeri ka ennast ja kolleegid kongressile ning järgnevale filmiõhtule hinnaga 289 eurot (km-ga 346,80). Nimekiri uuendatud 05.10.2015.
Hiinast tuleb Eestisse ja Soome peamiselt väikesed ja mitte nii kallihinnalised tooted ning seetõttu on inimeste ostuotsus ka lihtsam.
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.