• 16.11.15, 10:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gucci kaebab Hiina e-äri hiiglase Alibaba kohtusse

Luksusbrände nagu Gucci, Yves Saint Laurent, Balenciaga ja Bottega Veneta omav Pariisis baseeruv valdusfirma Kering SA teatas, et kaebab maailma ühe suurima e-äri ettevõtte Alibaba võltsitud toodete vahendamise eest USAs kohtusse, kirjutab Reuters.
Gucci kauplus Pekingis
  • Gucci kauplus Pekingis Foto: EPA
Täpsemalt süüdistab Kering Alibabat selles, et internetikaubamaja erinevates portaalides tegutsevad 31 ettevõtet, mis müüvad luksusbrände matkivaid võltsitud kaupu ning Alibaba ei ole nende tegevuse takistamiseks võtnud kasutusele piisavalt karme meetmeid, vahendab Postimees
Üheks näiteks toodi kohtule esitatud dokumentides Alibaba portaalides 5 dollarit maksev Gucci käekoti imitatsioon, mille originaali hind jääb aga 800 dollari kanti.
Kuigi USA ringkonnakohus lootis esialgu, et osapooled saavad kohtuvälisele kokkuleppele, pole seda siiski ette näha.
Alibaba asutaja, multimiljardär Jack Ma ei ole süüdistustega nõus ning on väitnud, et läheb ettevõtte kaitsmisega nii kaugele kui vaja.
Loe pikemalt Postimehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele