25. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Vaata, millised kaubandusega seotud ideed pääsesid Ajujahi TOP100 hulka

Foto: Ajujaht
Pühapäeval toimub Ajujahi saja parema idee pitchi’imise üritus, kus teiste seas on ka mitmeid kaubandusvaldkonda puudutavaid ideid.

SviipIT - SviipIT on informatiivne elustiilirakendus ja tarbijamäng, mis pakub ettevõtetele innovaatilist turunduslahendust. Tegemist on vabavarana allalaetava rakendusega, mis pakub informatsiooni turul olevatest toodetest ja teenustest, mida kasutajal on võimalik võita.

Lander - Online transactionite lihtsustamine - mikro e-poodide platvorm. Tasuta, lihtne ja mugav võimalus sotsiaalvõrgustikes kaupu müüa.

Tippy - Tippy võimaldab jätta jootraha ja tagasisidet mobiiliga.

ChecktoCashup - CheckOpti - system with mobile application and unique reference identifier bridging next generation barcodes with augmented information. To help Manufacturers establish direct interactions with consumers who wish to check product s authenticity, while executing effective mobile engagement campaigns

ReStockly - Tegu on rakendusega, mis seob omavahel toitlustuskohti ja hulgimüüjaid. Kuna kauba tellimine on aeganõudev ja millel võivad olla lisakulutused, siis meie idee teeb suhtluse nende vahel väga lihtsaks ja kiireks. Kõigest sisesta oma mobiili või tahvlisse mida soovid tellida ja vajuta "saada" nuppu!

SIBIS - "SIBIS on nutikas talukaupade tellimislahendus annab linnainimesele võimaluse kiirelt talukaup kohalikelt väiketootjatelt koju tellida. SIBISe eesmärk on propageerida talutoodangut ja värsket puhast Eesti toitu. "

SimpleAsThat - Toode pakub valmisriiete kauplustele uudset lahendust kliendikogemuse parandamiseks. Tegemist on teenindust hõlbustava tootega, mis võimaldab kliendil kaupluse riietuskabiinis suhelda arvuti abil teenindajaga.

FeelingStream - Customers only stay with service providers if they feel happy and get an enjoyable experience - otherwise, they just leave. We help companies detect customer feelings and perceptions without asking them. Any business can be improved with happy customers.

Talunikult tarbijale - "Eesmärk on luua äpp ja internetikeskkond, läbi mille saaksid tarbijad osta/tellida toorainet otse tootjalt(väike talunikud, enda tarbeks kasvatajad). Süsteem oleks väga lihtsati ja arusaadavalt kasutatav. "

SmartHelp - Puutetundliku display´ga käsimüügiravimite automaat (tootmine, müük, rentimine) 100+ enimostetud ravimite jaemüügi edendamiseks.

Ajujahi kõigi saja parema ideega saab tutvuda SIIN.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757