• 01.12.15, 11:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ehituskauplused pakuvad klientidele lisaväärtust

Ehituskaupade müüjad ulatavad klientidele abikäe ja organiseerivad nende eest ära ka remonditeenuse.
Bauhof pakub lisaks ehitusmaterjalide müügile ka ehitusteenust
  • Bauhof pakub lisaks ehitusmaterjalide müügile ka ehitusteenust Foto: Andres Haabu
K-Rauta täitis seetõttu juba neli aastat tagasi sisuliselt tühjana seisnud turuniši ning on aastate jooksul erinevatest ootustest lähtuvalt teenuste nimekirja täiendanud. Ettevõte aitab remonditöid planeerida, tarnib materjalid ja paneb need ka paika. “Meilt on võimalik tellida nii sise- kui ka välistöid, kusjuures sisetööde planeerimisel saame klienti aidata sellega, et koostame kujunduslahenduse ehk visualiseerime, kuidas tema kodu hakkab  meie poest valitud materjalidega välja nägema,” selgitas K-rauta teenuste arendusjuht Priit Tamm.
Bauhofi müügidirektori Enn Lambi sõnul tuldi tänavu remonditeenusega välja just sellepärast, et turul on sellise teenuse järele nõudlus. “Elamispindu, mis vajavad remonti, on nii Lasnamäel kui Mustamäel,” märkis ta, lisades, et ka paljud uuemad hooned on jõudnud sinnamaale, et inimesed tahaksid elamist juba värskendada.
Kui seni leiti kodu remondiks ehitusmees pigem tutvuste kaudu, siis praegu paljud inimesed ei tea enam kedagi, kes teaks kedagi, kes remonti teeks. Suurimaks plussiks tuntud ehituspoest ehitja tellimisel võrreldes tuttavate abile lootma jäämisega on tema sõnul garantiis. “Peab arvestama, mis on tuttava lubadus väärt ja mida mitte,” hoiatas Lamp.
Kliendile on soodsam osta koos tööga ka ehitusmaterjalid Bauhofist. “Loomulikult, kui näiteks on soov toa seina panna mõni eriti eksklusiivne tapeet, mida meie valikus pole, täidame kliendi soovi, kuid eeldame siiski, et kõik vajaminevad pahtlid, värvid ja muud materjalid ostetakse meie poest," märkis Lamp. Selle soodustamiseks on tema sõnul loodud spetsiaalne boonusmehhanism, mis annab kliendile tavapärasest suurema hinnavõidu.
Loe Äripäevast pikemalt, kuidas ehituskettide lisandväärtust pakkuv teenus toimib.
Autor: Mariliis Pinn, Kaasautor

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.02.25, 11:24
Kahjuritõrjeekspert Rentokil: ärge muretsege, lootusetuid olukordi ei ole olemas
Tänavu 100. tegevusaastat tähistav Rentokil on üle maailma tuntud kahjutõrjeettevõte, millel on ligi 100 000 töötajat enam kui 80 riigis. Eestis on Rentokil aidanud toitlustus- ja majutusasutustel ning catering-firmadel korda luua ja hoida juba üle 20 aasta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele