• 04.08.17, 14:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaapani rõivakaupmees hakkas tooteid müügiautomaadist müüma

Jaapani rõivakaupmees Uniqlo paigaldab Ameerika lennujaamadesse ja kaubanduskeskustesse müügiautomaadid, et muuta rõivaste ostmine väga lihtsaks.
Jaapani rõivakaupmees Uniqlo avas USA lennujaamas enda müügiautomaadi
  • Jaapani rõivakaupmees Uniqlo avas USA lennujaamas enda müügiautomaadi
„Uniqlo To Go“ masinatest on võimalik osta ettevõtte kaks kõige populaarsemat toodet kollektsioonist „LifeWear“: Termosärk (14,90 dollarit) ja kerge jakk (69,90 dollarit), kirjutab Business Insider. Müügiautomaadis leiab neid tooteid erinevas suuruses ja värvitoonis. Lisaks on tooted pakendatud mugavalt reisipakendisse.
Uniqlo paigaldab kokku 10 müügiautomaati ning esimene neist avati 3. augustil Oaklandi rahvusvahelises lennujaamas. Ülejäänud avatakse augusti ja septembri kuu jooksul.
Müügiautomaadid võimaldavad ettevõttel avada väikeseid esindusi erinevatel turgudel ja kasvatada enda kohalolu Ameerikas, investeerimata selleks suuri summasid kauplustesse. Lennujaamades paiknevad müügiautomaadid on hea võimalus osa saada sealsest suurest külastajate hulgast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele