• 11.09.17, 15:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

L’Oréal müüb The Body Shopi

Brasiilia kosmeetikatööstuse liider Natura Cosméticos SA teatab, et on lõplikult soetanud ja üle võtmas The Body Shopi L’Oréalilt peale vajalike lubade saamist asjassepuutuvatelt ametiasutustelt.
The Body Shop
  • The Body Shop
  • Foto: EPA
The Body Shopi ostuga astub Natura järgmise otsusekindla sammu ülemaailmse, mitmekanalilise kosmeetikagrupi loomisel, kuhu kuuluvad lisaks The Body Shopile Natura ja Aesop, kes on ühtviisi pühendunud eetilise ärimudeli praktiseerimisele, jätkusuutlikkusele ja positiivse sotsiaalse mõju avaldamisele. Esmane ostuleping kuulutati välja 9. juunil.
Tehinguga saab täiendust ulatusliku jalajälje ja võtmeturgudel laialdase geograafilise esindatusega müügigrupp. Üheskoos on kolmel brändil esindused 69 riigis, kus tegutsevad 17 000 töötajat 3 200 kaupluses. Lisaks on olemas tugev frantsiisvõrgustik 1,8 miljoni iseseisva müügiesindajaga ja põhjalik portfoolio, millesse kuulub lai valik tootekategooriaid.
Natura direktorite nõukogu kaasesimees Guilherme Leal ütles, et neil on ülim hea meel tervitade The Body Shopi Natura Grupis. “See ühendus liidab ettevõtted, kes jagavad ühist visiooni, mis ületab tavapärase äritegevuse eesmärke. Uus liit parema tuleviku heaks on kuju võtmas.”
The Body Shop on globaalne ilubränd, mille asutas 1976. aastal Brightonis, Inglismaal Anita Roddick. The Body Shopi motoks on maailmas korda saata positiivset muutust läbi kõrgkvaliteetsete loodusest inspireeritud ja eetiliselt ning jätkusuutlikult toodetud naha- ja juuksehooldustoodete ja jumestusvahendite turuletoomise.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele