„2017. aasta tulemused on vastandlikud, mõnel alal paremad kui mujal. Käibe 3protsendiline kasv oli selgelt alla ootusi. Neljandas kvartalis langes käive kohalikus valuutas arvestatuna 2 protsenti,“ kommenteeris ettevõtte tegevjuht Karl-Johan Persson börsiteate vahendusel.
Perssoni sõnul läheb veebimüük ja uuemate rõivabrändide käive ülesmäge, kuid probleeme on poodides toimuva müügi ja neid külastavate inimeste arvu vähenemisega. Samuti näeb ta vajadust parandada eri brändide koosmõju müügisortimendis.
Eestis tõusis H&M poodide käive novembri lõpus lõppenud majandusaastal 419 miljoni Rootsi krooni ehk pea 43 miljoni euroni. Eurodes arvestatuna kasvas käive 9 protsenti. Poode oli Eestis 10, millest uusi kaks.
Loe pikemalt Äripäevast.
Autor: Kristjan Pruul, Äripäev