• 13.02.18, 08:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gross: Keegi ei taha oma kohta loovutada

OG Elektra omanik Oleg Gross märgib, et Eesti turul tegutsejad on nii tugevad, et keegi ei taha oma kohta loovutada.
Oleg Gross
  • Oleg Gross Foto: Raul Mee
 „Ma võin meie keti kohta öelda, et meil ei ole küll plaanis siit ära minna,“ märkis Gross. Siiski on ta veendunud, et Lidli tulek mõjutab kõiki kaupmehi.
Grossi hinnangul Lidl väga jõuliselt Eesti turule ei tule. „Sakslane võib olla rikas, aga rumal ta ei ole. Eesti turul on kõige väiksemad juurdehindlused kolmest Balti riigist ja meil on kõige tihedam konkurents,“ märkis Gross. „Ma jään ikka selle juurde, et kui nad Eesti turule tulevad, siis suuremad ketid peavad osadele oma klientidele head aega ütlema.
ABC Grupi juhi Jüri Vipsi sõnul mingeid läbirääkimisi Comarketi ja Delice kaubamärgi all tegutsevate kaupluste ostmiseks või ühinemiseks mõne teise ketiga ei toimu. „Pakkumisi on aastate jooksul tehtud väga palju ja väga erinevaid, kuid minu mälu järgi pole Prisma küll pakkumist teinud. Pakkumise teinute nimekirjas on kümmekond ettevõtet ja seda viimase viie aasta jooksul,“ märkis Vipsi.
Oleg Gross on aga veendunud, et Lidli tulek mõjutab nende kauplusi vähe. Gross märkis, et Lidli ostetud krundid ei asu kusagil nende kaupluste kõrval. „Meie oleme väga paljude poodidega elamukvartalises naabrid ehk need on lähikauplused. Meie klientideks on koduperenaised, pensionärid, kes liiguvad jala või ühistranspordiga;“ kirjeldas Gross. Tema sõnul võib Lidl aga mõjutada suuri kauplusi ja keskuseid. „Lidl hakkab suurtelt keskustelt kliente ära võtma, mitte väikestelt poodidelt. Nad tulevad siia ikka suurema klientuuri peale ja arvestades asukohta peavad kliendid nende poodidesse autodega kohale vurama,“ selgitas Gross.
Ellex Raidla partner ja kaubanduse valdkonna juht Risto Vahimets analüüsis kaubandus.ee palvel, et milline jaekett võiks enda konkurendi ära osta. Loe pikemalt SIIT.
Äripäevast saad lugeda pikemalt, mida Gross arvab, mis on nende edu trump siinsel turul.
Autor: Inga Lill, Äripäev

Seotud lood

Uudised
  • 28.02.18, 08:45
Lidl, korvpall ja muinasjutuprintsess
Neli suuremat kaubandusketti Eesti turul juba teevad ettevalmistusi Lidli saabumiseks, et olla aastal 2020 efektiivsemad ja paremad, kirjutab Maxima Eesti tegevjuht Vygintas Šapokas.
Uudised
  • 20.02.18, 08:30
Selver: hetkel pole õige aeg jaeketti müüa
Ei ole mõtet edukat ettevõtet niisama odavalt ära anda, rääkis Selveri juhataja Kristi Lomp Äripäeva hommikuprogrammis.
Blogid
  • 02.02.18, 10:30
Jaekaubanduses võib tulla koondumisi
Alanud aasta võib tuua koondumise jaekaubandusturul, ennustab Coop Eesti juhatuse esimees Jaanus Vihand.
Uudised
  • 17.10.17, 18:13
Prisma plaanib jõulist laienemist
Prisma plaanib aastaks 2022 kahekordistada oma kaupluste arvu Eestis ning pikemas perspektiivis soovitakse kasvada Eesti turuliidriks.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 09:50
Partner Kuukaardi makselahendused koguvad järjest suuremat populaarsust. Loe, mis need on!
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele