Maarit Eerme • 15 august 2018
Jaga lugu:

5 põhjust, miks hulgikaupmehel on tarvis kategooriajuhtimist

Kategooriajuhtimise koolitaja ning Selveri ostudirektor Katrin Riisalu toob välja 5 head põhjust, miks hulgikaupmehed ja toidu- ning joogitootjad peavad ka enda äris mõtlema kategooriajuhtimise peale.

Foto: Pixabay.com

- Seeläbi on võimalus leida enda ettevõtte konkurentsieelis, rakendades erinevaid kategooriajuhtimise kontseptsiooni osi võttes arvesse ettevõtte arengustrateegia.

- Võimalik luua ja määratleda kategooriaid vastavalt nende olemusele ja saadavale kasule ning luua igale kategooriale kindel tegevusstrateegia, mis lähtub lõpptarbijast.

- Aitab lihtsamalt kategooriaid juhtida, tooteid hinnastada ja eksponeerida.

- Võimalik teha õigeid otsuseid, mis aitavad tuua ettevõttele paremad tulemused.

- Aitab luua süsteemi tänastesse tegevustesse, kuna sageli tehakse asju mehaaniliselt või nii nagu on õpetatud teadmata, milleks see vajalik on.

Tutvu Kategooriajuhtimise koolitusega SIIN ning registreeru.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee