Kategooriajuhtimise koolitaja ning Selveri ostudirektor Katrin Riisalu toob välja 5 head põhjust, miks hulgikaupmehed ja toidu- ning joogitootjad peavad ka enda äris mõtlema kategooriajuhtimise peale.
- Seeläbi on võimalus leida enda ettevõtte konkurentsieelis, rakendades erinevaid kategooriajuhtimise kontseptsiooni osi võttes arvesse ettevõtte arengustrateegia.
- Võimalik luua ja määratleda kategooriaid vastavalt nende olemusele ja saadavale kasule ning luua igale kategooriale kindel tegevusstrateegia, mis lähtub lõpptarbijast.
- Aitab lihtsamalt kategooriaid juhtida, tooteid hinnastada ja eksponeerida.
Artikkel jätkub pärast reklaami
- Võimalik teha õigeid otsuseid, mis aitavad tuua ettevõttele paremad tulemused.
- Aitab luua süsteemi tänastesse tegevustesse, kuna sageli tehakse asju mehaaniliselt või nii nagu on õpetatud teadmata, milleks see vajalik on.
Tutvu Kategooriajuhtimise koolitusega
SIIN ning registreeru.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!