Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Alibaba tegi ühe päevaga toodete müügis rekordi
Hiina e-kaubandusettevõte Alibaba müüs vallalistele pühendatud iga-aastasel ostufestivalil 24 tunniga üle 27 miljardi euro väärtuses kaupu, vahendab CNBC.
Alibaba tegi ühe päevaga toodete müügis rekordi Foto: EPA
Kui eelmisel aastal kujunes kogu ööpäeva müügi tulemuseks ligi 21,3 miljardit eurot, siis tänavu suudeti juba 16 tunniga mullune number ületada.
Ostufestivali esimese tunniga suutis Alibaba müüa 8,75 miljardi euro väärtuses kaupu. Mulluse müügipäeva algusega võrreldes suutis Hiina suurfirma esimesel tunnil müüa 21% rohkem. Sel perioodil olid ettevõtte teatel müüduimad kaubad Xiaomi, Apple'i ja Dysoni tooted, vahendas Bloomberg.
Praeguseks on üritus muutunud nii suureks, et on hakatud rääkima potentsiaalsest kahjust keskkonnale, sest seoses ostudega tekitatakse ka palju pakkematerjali – ainuüksi sel aastal loodab Alibaba panna teele miljard pakki.
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.