Autor: Äripäev • 12. november 2018

Alibaba tegi ühe päevaga toodete müügis rekordi

Hiina e-kaubandusettevõte Alibaba müüs vallalistele pühendatud iga-aastasel ostufestivalil 24 tunniga üle 27 miljardi euro väärtuses kaupu, vahendab CNBC.
Foto: XU KANGPING, EPA

Kui eelmisel aastal kujunes kogu ööpäeva müügi tulemuseks ligi 21,3 miljardit eurot, siis tänavu suudeti juba 16 tunniga mullune number ületada.

Ostufestivali esimese tunniga suutis Alibaba müüa 8,75 miljardi euro väärtuses kaupu. Mulluse müügipäeva algusega võrreldes suutis Hiina suurfirma esimesel tunnil müüa 21% rohkem. Sel perioodil olid ettevõtte teatel müüduimad kaubad Xiaomi, Apple'i ja Dysoni tooted, vahendas Bloomberg.

Praeguseks on üritus muutunud nii suureks, et on hakatud rääkima potentsiaalsest kahjust keskkonnale, sest seoses ostudega tekitatakse ka palju pakkematerjali – ainuüksi sel aastal loodab Alibaba panna teele miljard pakki.

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700