Autor: Marili Niidumaa • 11. veebruar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lenne juht: ilm mõjutab meid kümme korda rohkem, kui reklaamikampaania

Hooajast sõltuvate brändide turundamine on Lenne ühe omaniku Meeli Leeman sõnul üleüldse üks väljakutsuv töö. Käredama pakase ja kehva ilmaga on Lenne käive kohe tõusujoonel ning mõjutab neid kümme korda rohkem kui mingi reklaamikapmaania.
Foto: Andras Kralla

"Õnnelikuks teeb meid ikka esimene lumi," rääkis ta. Ükskõik, milline on turg, ilm või reklaam, mõjutab Lenne äri tugevalt järelturg. Paljud lapsevanemad ei soovi osta kalleid uusi riideid, kuna laps kasvab neist juba mõne kuuga välja.

"Kasutatud asjal on muidugi miinused – sa ei tea kunagi, kuidas toodet on enne kasutatud ja hooldatud. Kuigi asi võib välja näha nagu uus, võib selguda, et sel ei ole enam kaitsekihte ja see ei pea enam vett. Klient on lõpuks õnnetu ja arvab, et teda on petetud, aga see on see järelturu oht," rääkis ta. Leemani sõnul müüakse järelturul ikka ainult sellist kaupa, mis on juba ühe või mitu last üle elanud.

Samas leiab tema kinnitusel roheline mõtteviis rakendust ka Lenne rõivaste tootmises, kus vatiin ja ka kangaid on tehtud taaskasutatud materjalidest.

E-kaubandus moodustab Lenne käibest paarkümmend protsenti, kuid Amazon Leemanile huvi ei paku. "Need emad, kes soovivad meie asju osta, leiavad meie e-poe üles. Ei pea ju müüma läbi Amazoni."

Leeman ütles, et Lenne juhtimine on tema jaoks hobi, millest on saanud töö, mis pakub kaks korda aastas ka kõva pinget. "Sa pead uusi kollektsioone luues olema maailma tasemel. Me tegutseme globaalselt, mitte ainult Eesti turule. Väljakutse on meeldida miljonitele inimestele."

Loe Äripäevast, kuidas Lenne äril läheb, mis arvab ta Baltikast ning miks nad ei ole enda tootmist Hiina viinud.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757