15. veebruaril avab Fazer Kristiine Prismas oma esimese pagarikoja ning pakub selle puhul kõigile huvilistele loetud tundide jooksul degusteerimiseks Fazeri ritsikaleiba.
„Usun, et ükski toiduentusiast ei tohiks jätta kasutamata võimalust saada osa tulevikutoidu maitsmisest. Serveerime muude hõrkude küpsetiste kõrval ritsikaleiba, sest see demonstreerib kõige ehedamal kujul seda, kuidas Fazer pidevalt kartmatult tulevikku vaatab ja milliseid piiramatuid võimalusi sellise pagarikoja avamine meile annab,“ tõdes Fazer Eesti müügidirektor Meelis Tamm.
Tema sõnul kujunes Fazeri ritsikaleib üle maailma sensatsiooniks ning Soome Fazeri pagarikodade üheks suurimaks edulooks.
Prisma tegevdirektori Jussi Nummelini sõnul on uut kvaliteeti pakkuv Fazeri pagarikoda klientide tagasiside tulemus, sest nõudlus värskete ja maitsvate pagaritoodete järele on pidevalt kasvanud.
„Prisma otsib pidevalt võimalusi, kuidas muuta klientide ostukogemus paremaks ja tootevalik nende vajadusi paremini arvestavaks. Fazeri pagarikoda on väärt täiendus, mis aitab meil seista oma lubaduse kõrgusel – olla perele parim,” ütles Nummelin.
Kristiine Prismas avatud Fazeri pagarikojas valmib enamus tooteid kohapeal professionaalsete pagarite käsitööna. Tooted valmistatakse kodumaisest jahust.
Selline kontseptsioon, kus hüpermarketis osana tegutseb pagarikoda, on unikaalne kogu Baltikumis. Fazeri pagarikojad on väga populaatsed Soomes, kus hetkel tegutseb kaubanduskeskustes 64 pagarikoda, ainuüksi eelmisel aastal avati neid 16. Soome Prismade koostöö Fazeri pagarikojaga on olnud väga postiivne ning klientide huvi värskelt küpsetatud pagaritoodete osas on kasvamas. Tänu Kristiine Prismas avatud Fazeri pagarikojale saavad nüüd ka Eesti tarbijad osta hüpermarketist värsket ja Fazeri kvaliteetseid käsitööna valminud pagartooteid.
Kristiine Prisma on esimene, kus uue kontseptsiooni järgi tegutsev Fazeri pagarikoda tööd alustab.
Seotud lood
Kui Fazer Pagaritööstus eelmise aasta lõpus ritsikaleivaga kauplustesse jõudis võtsid Soome tarbijad selle üllatavalt hästi vastu.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.