• 14.02.19, 09:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fazer pakub Kristiine Prisma pagarikoja avamise puhul ritsikaleiba

15. veebruaril avab Fazer Kristiine Prismas oma esimese pagarikoja ning pakub selle puhul kõigile huvilistele loetud tundide jooksul degusteerimiseks Fazeri ritsikaleiba.
Fazer pakub Kristiine Prisma pagarikoja avamise puhul ritsikaleiba
„Usun, et ükski toiduentusiast ei tohiks jätta kasutamata võimalust saada osa tulevikutoidu maitsmisest. Serveerime muude hõrkude küpsetiste kõrval ritsikaleiba, sest see demonstreerib kõige ehedamal kujul seda, kuidas Fazer pidevalt kartmatult tulevikku vaatab ja milliseid piiramatuid võimalusi sellise pagarikoja avamine meile annab,“ tõdes Fazer Eesti müügidirektor Meelis Tamm.
Tema sõnul kujunes Fazeri ritsikaleib üle maailma sensatsiooniks ning Soome Fazeri pagarikodade üheks suurimaks edulooks.
Prisma tegevdirektori Jussi Nummelini sõnul on uut kvaliteeti pakkuv Fazeri pagarikoda klientide tagasiside tulemus, sest nõudlus värskete ja maitsvate pagaritoodete järele on pidevalt kasvanud.
„Prisma otsib pidevalt võimalusi, kuidas muuta klientide ostukogemus paremaks ja tootevalik nende vajadusi paremini arvestavaks. Fazeri pagarikoda on väärt täiendus, mis aitab meil seista oma lubaduse kõrgusel – olla perele parim,” ütles Nummelin.
Kristiine Prismas avatud Fazeri pagarikojas valmib enamus tooteid kohapeal professionaalsete pagarite käsitööna. Tooted valmistatakse kodumaisest jahust.
Selline kontseptsioon, kus hüpermarketis osana tegutseb pagarikoda, on unikaalne kogu Baltikumis. Fazeri pagarikojad on väga populaatsed Soomes, kus hetkel tegutseb kaubanduskeskustes 64 pagarikoda, ainuüksi eelmisel aastal avati neid 16. Soome Prismade koostöö Fazeri pagarikojaga on olnud väga postiivne ning klientide huvi värskelt küpsetatud pagaritoodete osas on kasvamas. Tänu Kristiine Prismas avatud Fazeri pagarikojale saavad nüüd ka Eesti tarbijad osta hüpermarketist värsket ja Fazeri kvaliteetseid käsitööna valminud pagartooteid.
Kristiine Prisma on esimene, kus uue kontseptsiooni järgi tegutsev Fazeri pagarikoda tööd alustab.

Seotud lood

Uudised
  • 02.05.18, 15:18
Ritsikaleib võitis tarbijate südamed
Kui Fazer Pagaritööstus eelmise aasta lõpus ritsikaleivaga kauplustesse jõudis võtsid Soome tarbijad selle üllatavalt hästi vastu.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
TOP
  • 06.11.24, 12:36
TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
Täiendatud mitmeaastaste raamlepingute infoga!
Pet City otsib hoolimata kahjumist ka tuleval aastal võimalusi laienemiseks
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:11
PetCity ärikahjum aastaga kümnekordistus
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:24
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Hulgimüügifirma Kaupmees sai uue ostudirektori
Uudised
  • 31.10.24, 15:58
Hulgimüügifirma Kaupmees sai uue ostudirektori
Tallinna Kaubamaja juht Erkki Laugus.
Saated
  • 04.11.24, 15:42
Tallinna Kaubamaja juht: me ei vingu end vaeseks, seis ongi jama
Kaubanduskeskus Port Artur 2 Pärnu kesklinnas Lai tn 11.
Uudised
  • 31.10.24, 14:40
Pärnu Port Arturi kaubamaja sai ühe ja ainsa omaniku
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Uudised
  • 07.11.24, 17:33
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Alles kuus aastat vana keskus saab kokku 27 miljoni euro eest investeeringuid!
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele