Jaga lugu:

Tallink omandas Superdry frantsiisiõigused Eestis

Tallink Grupp sõlmis menuka moebrändi Superdry frantsiisilepingu Eestis ning hakkas opereerima kaubamärgi seniseid poode Rocca al Mare ja Ülemiste keskuses.

Inglismaalt pärit Superdry on viies rahvusvaheline moemärk, mis on lisandunud Tallinki frantsiisiportfelli viimase pooleteise aasta jooksul.

„Moekaubanduse mahu kasvatamine nii merel kui maal on Tallinki jaoks üha tähtsamaks fookuseks. Sealjuures pole niivõrd oluline see, kas tegu on Eesti turul täiesti uue brändiga või lisandub mõni juba tegutsev kaubamärk, vaid Tallinki kohalolu suurendamine moesektoris laiemalt. Superdry lisandumine on tunnustus meie poolt hästi tehtud tööle ja kinnitab, et oleme paljudele üleilmsetele brändidele Põhjamaa regioonis usaldusväärne koostööpartner,“ sõnas Tallink Duty Free juht Aimar Pärna.

Frantsiisilepingu sõlmimise initsiatiiv tuli Inglismaa moebrändi poolt, kes leidis Tallinki näol siinsesse regiooni tugeva partneri. Tallinki vaatest rääkis brändi kasuks selle rahvusvaheline ja ka kohalik tuntus, eristuv kvaliteetne toode ning senine seitsmeaastane viljakas koostöö laevadel. Senise koostöö tunnustuseks on kasvõi aasta alguses Turu-Stockholmi liini Galaxy laeval avatud Superdry erikontseptsiooniga kauplus.

Mullu lisandusid Tallinki frantsiisiportfelli neli tuntud brändi: veebruaris ESPRIT, septembris Vero Moda ja Jack & Jones ning oktoobris United Colors of Benetton. Kokku on Tallinkil maismaal 2500 ruutmeetrit kaubanduspinda ning üheksa kauplust Tallinnas ja Tartus. Lisaks on globaalsetest brändidest Tallinki laevadel esindatud ka Starbucks’i We Proudly Serve kontseptsiooni kohv ja Burger King® restoranid.

„Superdry kauplustel on Eesti turul hästi läinud ja nende toodetele on kujunenud kindel ostjaskond, kes hindab kõrgelt rõivaste kvaliteeti ja selle unikaalset disaini. Äsja omandatud esindusõigusega soovime brändi tuntust eesti tarbija seas veel enamgi tugevdada ja kasvatada,“ lisas Pärna.

Inglismaalt pärit rõivabränd Superdry toodab kvaliteetsest materjalist nooruslikke naiste ja meeste vabaajarõivaid, jalanõusid ja kotte, mille stiilis on kokku põimitud Ameerika vintage ja Jaapani graafilised detailid.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee