22. jaanuar 2021

Kujundades homset jaekaubandust

StrongPoint loob ja integreerib tehnoloogilisi lahendusi jaekaubandusele. Meie lahendused on uuenduslikud ja lihtsalt kohandatavad vastavalt iga jaemüüja vajadustele. StrongPoint lahendused aitavad suurendada jaemüügiettevõtte efektiivsust ja tagavad kliendile parema ostukogemuse. StrongPoint jagab jaemüüjatega suurt kogemuste pagasit ja pakub igakülgset tuge. Üle Euroopa töötab ettevõttes 525 inimest.

Lahendused efektiivsuse tõstmiseks jaekaubanduses:

Tubakamüügi automatiseerimine – koosneb paindlikult integreeritavast tarkvarast ja kaubaväljastusautomaadist Vensafe. Tubakatooted asetsevad kaubaväljastusautomaadis ning tootevalik on kliendile nähtav puuteekraanil, kassapidaja valikloendis või iseteeninduskassas. Kasutades kaubaväljastusautomaadi lahendust on täidetud kõik tubakamüügi seadusest tulenevad nõuded. Lahendus aitab paremini hallata kaubavaru, säästa tööjõukuludelt ja välistab kaubakaod.

Olev Mäll, Keila Tarbijate Ühistu tegevjuht
Üldjoontes on sellise lahenduse suureks plussiks ka see, et teenindaja saab tegeleda teiste klientide ja ülesannetega ning ei pea nii palju tähelepanu suunama sellele, milliseid sigarette keegi osta soovib.

Elektroonilised hinnasildid – lahendus aitab automatiseerida ja lihtsustada toodete hinnasildistamist ja inventuuri läbiviimise protsessi. Elektroonilised hinnasildid annavad täieliku kontrolli toodete hinna üle ja kõrvaldavad erinevuse kassasüsteemi sisestatud ning hinnasildile märgitud hinna vahel. Klient näeb alati riiulietiketil sama hinda, mis kassas, sest hindu kuvatakse otse kaupluse müügisüsteemist. Kaupmehele loob see turvalisust ning aitab säilitada häid kliendisuhteid.

Kristina Meidė, Maxima
ESL lahenduse katsetamine on tõestanud, et selle tehnoloogia peamine eelis on aja kokkuhoid. Elektrooniliste hinnasiltide korral ei pea kauplusetöötajad kulutama aega hindade käsitsi muutmisele ja ajakohastamisele. Infot saab ajakohastada ja levitada kogu kaupluses vaid paari hiireklõpsuga. Tänu sellele saavad meie töötajad pühendada aega ülesannetele, mis teevad klienditeeninduse sujuvamaks ja ostukogemuse paremaks.

Jahutusega kaubakapp – StrongPoint Click & Collect lahendus võimaldab e-poe tellimusi väljastada kliendile lähimast kaubakapist. Lahendus sisaldab tarkvara, mida on lihtne integreerida olemasolevate kauplusesüsteemidega ja kaubakappi, mis koosneb erinevatest moodulitest. Valikus on nii õue kui ka siseruumidesse paigaldatavad kaubakapid, mis on varustatud kolme reguleeritava temperatuuritsooniga – toatemperatuur, jahutus ja külmutus. Kliendid saavad ostu sooritada internetis, kuid ei pea kaupade kätte saamiseks minema poodi ega sõltu nii enam kaupluse lahtiolekuaegadest. Lahenduse kasutamine võimaldab vältida kojuveoga seotud kulusid ja ebamugavat kulleri ooteaega.

Johan Ohlsson, Bräkne-Hoby ICA Nära kaupluse juhataja
Klientidele toidukapid meeldivad, öeldakse, et see oli meie parim otsus. Toidukapid on peamine põhjus, miks toidukaupade e-tellimusi nii ruttu ja nii palju juurde tuli.

• StrongPoint tarkvara Pick & Collect kõrvaldab kauba komplekteerimisel inimlikud vead ja vähendab komplekteerimisele kuluvat aega 30% võrra. Saadaval komplekteerimistöödeks nii poes kui ka laos. Pick & Collect muudab veebipoe tellimuste käsitlemise imelihtsaks. Lahendus ei jäta midagi juhuse hooleks. See on terviksüsteem, mis haldab sortimendi kontrolli, komplekteerimist nii poes kui ka laos, tagasikutsutud tooteid, tsooni- ja mitme tellimuse komplekteerimist, vanusekontrolli ja kõiki muid üksikasju, mis tagavad tõhusa ja korrektse tellimuse komplekteerimise.

Raimonds Sausais, Rimi Balticu e-kaubanduse juht
Pick&Collect on Rimi digihüppes kesksel kohal. Selle lahendusega on veebipoes tagatud optimaalne tõhusus ja tellimuste täitmise kvaliteet. See on meie teenuse eristumiseks ülioluline. Süsteemi Pick&Collect abil saime tegevusi laiendada hõlpsalt ja ilma et oleks tarvitsenud muuta protsesse või muid süsteeme. Suur tänu ettevõttele StrongPoint, kes oli meiega Rimi e-kaubanduse teekonna algusest peale ja ootan tulevikult uusi edukaid koostööprojekte!

• Iseteeninduskassa – StrongPoint´i iseteeninduskassa tunnusjooneks on suurepärane kombinatsioon vastupidavast riistvarast ja paindlikust tarkvarast, mille tõttu on integratsioon olemasolevate müügisüsteemidega lihtsustatud. StrongPoint´i iseteeninduskassa riist- ja tarkvara saab kasutada koos, aga tarkvara sobib ka teiste tootjate riistvaraga.

Self-scanning lahendust kasutades väljastatakse kliendile müügisaali sisenedes skanner, millega lugeda väljavalitud kaupadelt vöötkoodid. Klient asetab kaubad ostukotti juba müügisaalis ning ostu lõpetamiseks suundub klient kassasse tasuma. Lahendus on suunatud püsikliendikaarti omavate külastajate ostukogemuse paremaks muutmisele, täiendava informatsiooni edastamisele ostude tegemise ajal ja suurte kaubakoguste mugavaks ostmiseks.

Sularaha haldus – lahenduses käsitletakse raha kinnises süsteemis läbi erinevete moodulite nii, et inimesel puudub füüsiline kontakt rahaga. Kaasaegset sularaha haldusvahendeid kasutades kaovad ja muutuvad mitmed kassiiride ja vanem-kassiiride igapäevased tööülesanded. Sularaha halduslahendus kontrollib raha mitte kassiiri, seega ei ole enam vaja personaalseid sularaha kogujaid.

Lisainfo www.strongpoint.ee

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700