• 02.10.19, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaekaubanduse TOPi võitja: Suurim väljakutse on leida töötajaid

Möödunud aasta tulemuste põhjal oli Eesti edukaim jaekaupleja Circle K. Ettevõtte juhi Kai Realo sõnul sõltub nende käive suuresti kütusehinnast maailmaturul, mistõttu ei mõõda nad edu käibenumbri, vaid hoopis müüdud kütuseliitrite põhjal.
Kai Realo
  • Kai Realo
  • Foto: Andras Kralla
Intervjuus räägib Realo muu hulgas, mis neile edu tõi, mida peavad väljakutseks ning kuidas nende maine niivõrd kõrgel püsib.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele