Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli septembris 618 miljonit eurot ja suurenes võrreldes eelmise aasta sama kuuga püsivhindades 4%, teatab statistikaamet.
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 5%. Kõige enam ehk 9% suurenes müügitulu muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad (nn kaubamajad). Keskmisest enam suurenes müügitulu majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes, apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes ning tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes. Kõigil kolmel tegevusalal oli kasv 6%.
Nii toidukaupade kaupluste müügitulu kui ka mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu suurenes 4%.
Võrreldes eelmise kuuga vähenes jaekaubandusettevõtete müügitulu 5%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal suurenes aga müügitulu 1%. Aastal 2019 suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu üheksa kuuga eelmise aasta sama ajavahemikuga võrreldes 5%.
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.