• 19.02.20, 09:38

Coop kasvatas turuosa

Coop Eesti kaupluste netokäive kasvas 2019. aastal ligi 50 miljoni võrra 633 miljoni euroni ning turuosa 23 protsendini, millega suurendas turuliidri positsiooni konkurentide ees veelgi.
Märja Coop Konsum
  • Märja Coop Konsum
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Alo Ivaski sõnul on Coop juba aastaid kasvanud konkurentidega võrreldes poolteist kuni kaks korda kiiremini ning toob selle peamiste põhjustena välja suuremahulised investeeringud kaupluste uuendamisse, innovatsiooni, sortimendi arendamisse ja turundusse. „Coop on ühistuline kaubandusorganisatsioon, mis investeerib teenitud kasumi tagasi kogukonda ehk kauplustesse, töötajatesse ja klientidesse,“ ütles ta ning lisas, et nii teenisid Coopi kliendid eelmisel aastal näiteks 6,3 miljoni euro eest boonusraha.
2019. aastal avas või renoveeris Coop täielikult kokku 14 kauplust, sh uued kauplused Märjamaal, Paikusel, Põlvas, Märjal, Narva-Jõesuus, Peetris, Tartus ja Jõhvis. Lisaks tehti väiksemaid uuendusi mitmekümnes Coopi kaupluses üle Eesti. Uudse lahendusena alustati möödunud aastal Coopi kauplustes Relexi automaattellimuste süsteemi juurutamist, sügisel avas uksed Baltikumi suurim e-poe komplekteerimiskeskus, lisaks sularahateenusele saab eelmisest aastast panna Coopi kauplustes sularaha Coop Panga arvele, mis aasta lõpus läks ühtlasi Tallinna börsile.
2019. aasta jääb Coopile meelde ka paljude erinevate tunnustuste poolest, sh vastutustundlik ettevõte töökohtade loomisel (Havas Estonia), Kuldmuna 2019 tööandja eripreemia, Eesti parim juht 2019, eelistatuim ostukoht Eesti elanike hulgas (EMOR), TOP3 mainekas suurettevõte(EMOR) ning aasta alguses avaldatud, kuid 2019. aasta lõpus läbi viidud uuring, mille kohaselt on Coop Eesti ihaldusväärseim tööandja kaubanduse valdkonnas (CV-Online).
Coop Eesti on suurim ja vanim toidu- ja esmatarbekaupade kaupluste kett Eestis, mis koosneb 19 piirkondlikust tarbijaühistust ja opereerib kokku rohkem kui 330 kauplusega. Ühistulise organisatsioonina koosneb Coopi omanikering 75 000 klientomanikust ehk piirkondlike tarbijaühistute liikmetest. 1902. aastal Antslast alguse saanud organisatsiooni lõppeesmärk on saadud tulu kasutada selleks, et hoida ja arendada kohalikku elu igas Eestimaa nurgas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele