Lidl Eesti, Läti ja Leedu senine tegevjuht Maciej Urbanski lahkub ametist oktoobri lõpus. Alates 1. novembrist asub ettevõtte Baltikumi tegevjuhina tööle Marin Dokozic.
Lidl Eesti säilitas 2024. aastal oma turuosa, mis püsis nelja protsendi juures nagu ka aasta varem. Ettevõte jätkas kaupluste avamist ja investeeringuid, samal ajal kui käive veidi vähenes ja kahjum suurenes.
Kolm järjestikust kahjumiaastat pole Prisma laienemisplaane peatanud. Jätkuvalt otsitakse uusi võimalusi kauplusevõrgu arendamiseks, efektiivsuse suurendamiseks, hindade langetamiseks ning uute kontseptsioonide arendamiseks. Seda kõike emaettevõtte S- Grupiga koostöös.
Värskest kaubandusuuringust selgub, et kõige kasumlikumad Euroopa jaeketid ei laiuta suurtel pindadel ning müüvad valdavalt omamärgitooteid. Lidliga on need trendid ka Eestisse jõudnud.
Eesti jaekaubandust iseloomustab täna mõõdukas tõusutrend. Mais käis T1 keskuses 25% rohkem inimesi kui aasta varem. Seatud sihid on veelgi kõrgemad, ütles T1 juht Tarmo Hõbe.
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.