Lidl Eesti, Läti ja Leedu senine tegevjuht Maciej Urbanski lahkub ametist oktoobri lõpus. Alates 1. novembrist asub ettevõtte Baltikumi tegevjuhina tööle Marin Dokozic.
Lidl Eesti säilitas 2024. aastal oma turuosa, mis püsis nelja protsendi juures nagu ka aasta varem. Ettevõte jätkas kaupluste avamist ja investeeringuid, samal ajal kui käive veidi vähenes ja kahjum suurenes.
Kolm järjestikust kahjumiaastat pole Prisma laienemisplaane peatanud. Jätkuvalt otsitakse uusi võimalusi kauplusevõrgu arendamiseks, efektiivsuse suurendamiseks, hindade langetamiseks ning uute kontseptsioonide arendamiseks. Seda kõike emaettevõtte S- Grupiga koostöös.
Värskest kaubandusuuringust selgub, et kõige kasumlikumad Euroopa jaeketid ei laiuta suurtel pindadel ning müüvad valdavalt omamärgitooteid. Lidliga on need trendid ka Eestisse jõudnud.
Eesti jaekaubandust iseloomustab täna mõõdukas tõusutrend. Mais käis T1 keskuses 25% rohkem inimesi kui aasta varem. Seatud sihid on veelgi kõrgemad, ütles T1 juht Tarmo Hõbe.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.