Siiani müüs ettevõte tooteid ainult läbi Tallinnas asuva kaupluslao ja müügiesindajate kaudu.
„E-poe valmimise tee oli pikk, arendajad üritasid välja mõelda justkui ideaalset funktsionaalsust nii era- ja äriklientidele, kui ka edasimüüjatele,“ kommenteeris e-poe valmimist Gemoss Eesti juhatuse liige Viktoria Rozental. Tema sõnul muutusid tarbijate ostuharjumused loetud päevadega ning seetõttu jäid viimased “lihvimistööd” tahaplaanile ning kahe nädalaga oli e-pood valmis oma virtuaalsed uksed avama.
Gemossi e-pood on loodud eelkõige toiduainet tootjate ja toitlustusettevõtete jaoks. „Uus olukord pani meid kõike teise pilguga vaatama ning ümber hindama seda, mis meil on. Kutsume väikeseid eestimaiseid tootjaid koostööle, et tagada nende toodete jõudmine lõppkliendini,“ ütles Rozental.
Gemoss.ee e-poe teenindus töötab samamoodi nagu mistahes teine veebipoe platvorm: registreeri, vali tooted, maksa ja vali kohaletoimetamise viisi. Transpordiviisidena on vaikimisi seatud “Ise järgi” või “Omniva pakiautomaat”. Juhul, kui tellimus ei mahu/ei sobi pakiautomaati on võimalik tellida ka kaup kontaktivabalt otse koju.