Autor: Maarit Eerme • 13. november 2020

Tallinki kaldakaubanduse juht: Kriisis leidsime uusi ärivõimalusi

Kriis on Tallinki rahvusvahelise kaldakaubanduse ja toitlustusvaldkonna juhi Katre Kõvaski sõnul loonud uusi võimalusi valdkondades, millele ettevõte varasemalt vähem tähelepanu pöörata jõudis ning andnud ka hindamatu kogemuse täiesti uute ärivaldkondade juurutamisel.
Tallinki ambitsioon on siseneda jõuliselt kaldakaubandusse läbi oma merel tõestanud äriüksuste
Foto: Liis Treimann

Tallinki ambitsioon on siseneda jõuliselt kaldakaubandusse läbi oma merel tõestanud äriüksuste. „Olgu selleks siis toitlustus või travel retail. See oli aktuaalne siis, kui ma Tallinkiga liitusin kui ka üha rohkem nüüd koroonakriisi ajal,“ rääkis Kõvask ettevõtte ambitsioonidest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700