Autor: Maarit Eerme • 13. november 2020

Tallinki kaldakaubanduse juht: Kriisis leidsime uusi ärivõimalusi

Kriis on Tallinki rahvusvahelise kaldakaubanduse ja toitlustusvaldkonna juhi Katre Kõvaski sõnul loonud uusi võimalusi valdkondades, millele ettevõte varasemalt vähem tähelepanu pöörata jõudis ning andnud ka hindamatu kogemuse täiesti uute ärivaldkondade juurutamisel.
Tallinki ambitsioon on siseneda jõuliselt kaldakaubandusse läbi oma merel tõestanud äriüksuste
Foto: Liis Treimann

Tallinki ambitsioon on siseneda jõuliselt kaldakaubandusse läbi oma merel tõestanud äriüksuste. „Olgu selleks siis toitlustus või travel retail. See oli aktuaalne siis, kui ma Tallinkiga liitusin kui ka üha rohkem nüüd koroonakriisi ajal,“ rääkis Kõvask ettevõtte ambitsioonidest.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757