Tarbijate kõige sagedasemad küsimused seoses e-poest tellimisega
Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti juures tegutseva Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse juhataja Kristina Tammaru vastab tarbijate kõige sagedasematele küsimustele, mis neil tekivad seoses e-poest tellimisega.
Tulenevalt soovitustest vähendada avalikes kohtades ringi liikumist ning võimalikke kontakte, on niigi pidevalt kasvav e-kaubandus veelgi hoogustunud. Seejuures tellitakse palju ka välismaistest e-poodidest, sest Eestisse pakutakse tarnet järjest enam pea kõikidest Euroopa riikidest.
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.