Ehitus- ja sisustuskaupade kett K-rauta muudab oma lähenemist kampaaniahindadele ning asendab päevapõhised sooduspakkumised kogu märtsikuu kestvate kampaaniahindadega.
K-Rauta lõpetab ajutiselt päevased sooduskampaaniad
Foto: Andras Kralla
Muudatuse eesmärk on mitte anda inimestele ajendit minna kauplusesse alandatud hindade tõttu kindlal nädalapäeval, vaid anda võimalus poodi külastada ostjatele kõige sobivamal ajal.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.