Katri Rohesalu sõnul on ettevõtete jätkusuutlikkuse tagamisel olulised suhted nii töötajate kui klientidega. Kahe eelnimetatu kaudu luuakse väärtust kogukonnale ja ettevõtete omanikele.

- Kliendikesksuse arendaja Katri Rohesalu.
- Foto: Erakogu
Kliendikesksuse arendamise teemal ettevõtete konsulteerimisega tegeleva Katri Rohesalu hinnangul ollakse enamasti teadlikud, mida ettevõtte kliendikesksus endast kujutab. "Me arvame, et saame sellest ühtemoodi aru, aga see ei pruugi alati nii olla. Kliendikeskset ettevõtet iseloomustavad kolm olulist aspekti – ettevõtte strateegiline fookus, töötaja- ja kliendikogemus."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.