Autor: Kristina Madisson-Laht • 15. märts 2021

Kliendikesksuse arendaja Katri Rohesalu: kõige aluseks on inimsuhted

Katri Rohesalu sõnul on ettevõtete jätkusuutlikkuse tagamisel olulised suhted nii töötajate kui klientidega. Kahe eelnimetatu kaudu luuakse väärtust kogukonnale ja ettevõtete omanikele.
Kliendikesksuse arendaja Katri Rohesalu.
Foto: Erakogu

Kliendikesksuse arendamise teemal ettevõtete konsulteerimisega tegeleva Katri Rohesalu hinnangul ollakse enamasti teadlikud, mida ettevõtte kliendikesksus endast kujutab. "Me arvame, et saame sellest ühtemoodi aru, aga see ei pruugi alati nii olla. Kliendikeskset ettevõtet iseloomustavad kolm olulist aspekti – ettevõtte strateegiline fookus, töötaja- ja kliendikogemus."

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700