Katri Rohesalu sõnul on ettevõtete jätkusuutlikkuse tagamisel olulised suhted nii töötajate kui klientidega. Kahe eelnimetatu kaudu luuakse väärtust kogukonnale ja ettevõtete omanikele.

- Kliendikesksuse arendaja Katri Rohesalu.
- Foto: Erakogu
Kliendikesksuse arendamise teemal ettevõtete konsulteerimisega tegeleva Katri Rohesalu hinnangul ollakse enamasti teadlikud, mida ettevõtte kliendikesksus endast kujutab. "Me arvame, et saame sellest ühtemoodi aru, aga see ei pruugi alati nii olla. Kliendikeskset ettevõtet iseloomustavad kolm olulist aspekti – ettevõtte strateegiline fookus, töötaja- ja kliendikogemus."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.