• 15.03.21, 14:31

Kliendikesksuse arendaja Katri Rohesalu: kõige aluseks on inimsuhted

Katri Rohesalu sõnul on ettevõtete jätkusuutlikkuse tagamisel olulised suhted nii töötajate kui klientidega. Kahe eelnimetatu kaudu luuakse väärtust kogukonnale ja ettevõtete omanikele.
Kliendikesksuse arendaja Katri Rohesalu.
  • Kliendikesksuse arendaja Katri Rohesalu.
  • Foto: Erakogu
Kliendikesksuse arendamise teemal ettevõtete konsulteerimisega tegeleva Katri Rohesalu hinnangul ollakse enamasti teadlikud, mida ettevõtte kliendikesksus endast kujutab. "Me arvame, et saame sellest ühtemoodi aru, aga see ei pruugi alati nii olla. Kliendikeskset ettevõtet iseloomustavad kolm olulist aspekti – ettevõtte strateegiline fookus, töötaja- ja kliendikogemus."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele