• 15.03.21, 14:31

Kliendikesksuse arendaja Katri Rohesalu: kõige aluseks on inimsuhted

Katri Rohesalu sõnul on ettevõtete jätkusuutlikkuse tagamisel olulised suhted nii töötajate kui klientidega. Kahe eelnimetatu kaudu luuakse väärtust kogukonnale ja ettevõtete omanikele.
Kliendikesksuse arendaja Katri Rohesalu.
  • Kliendikesksuse arendaja Katri Rohesalu.
  • Foto: Erakogu
Kliendikesksuse arendamise teemal ettevõtete konsulteerimisega tegeleva Katri Rohesalu hinnangul ollakse enamasti teadlikud, mida ettevõtte kliendikesksus endast kujutab. "Me arvame, et saame sellest ühtemoodi aru, aga see ei pruugi alati nii olla. Kliendikeskset ettevõtet iseloomustavad kolm olulist aspekti – ettevõtte strateegiline fookus, töötaja- ja kliendikogemus."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele