• 14.05.21, 11:23

Kuidas hoida ja parandada teenindussektori meeskondade vaimset tervist?

Olenemata sellest, millised on kellegi uskumused ja suhtumine viiruse levikusse, maskide ja muude kaitsevahendite kandmisse ja kasutamisse ning vaktsineerimisse, tuleb kõigil tõdeda, et tegemist on keeruliste ja pingeliste aegadega. Väga keeruliseks ja pingeliseks on selle taustal muutunud ka pere-, sõpruskonna või töö situatsioonidega seotud suhted, kirjutab A-G Projekt OÜ töö- ja organisatsioonipsühholoog Ave-Gail Kaskla-Kuprys.
A-G Projekt OÜ töö- ja organisatsioonipsühholoog Ave-Gail Kaskla-Kuprys.
  • A-G Projekt OÜ töö- ja organisatsioonipsühholoog Ave-Gail Kaskla-Kuprys.
  • Foto: Erakogu
Ühiskond on oma vaadetelt lõhestunud ning need vaated on jagunenud üsna must-valgeteks, mis paneb meid igapäevaselt vastanduma mingi teise inimeste grupiga. Paljudel juhtudel hinnatakse isegi oma olemasolevad suhted ümber vastavalt sellele, kas teine isik on meiega samal arvamusel või mitte. Kuna tegemist on väga emotsionaalse teemaga, sest see puudutab otseselt meie ja meie lähedaste tervist ja heaolu, siis tekivad sageli konfliktid ka täiesti võõraste inimeste vahel kui arvamused või nõuded mingil pinnal põrkuvad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele