• 14.05.21, 11:23

Kuidas hoida ja parandada teenindussektori meeskondade vaimset tervist?

Olenemata sellest, millised on kellegi uskumused ja suhtumine viiruse levikusse, maskide ja muude kaitsevahendite kandmisse ja kasutamisse ning vaktsineerimisse, tuleb kõigil tõdeda, et tegemist on keeruliste ja pingeliste aegadega. Väga keeruliseks ja pingeliseks on selle taustal muutunud ka pere-, sõpruskonna või töö situatsioonidega seotud suhted, kirjutab A-G Projekt OÜ töö- ja organisatsioonipsühholoog Ave-Gail Kaskla-Kuprys.
A-G Projekt OÜ töö- ja organisatsioonipsühholoog Ave-Gail Kaskla-Kuprys.
  • A-G Projekt OÜ töö- ja organisatsioonipsühholoog Ave-Gail Kaskla-Kuprys.
  • Foto: Erakogu
Ühiskond on oma vaadetelt lõhestunud ning need vaated on jagunenud üsna must-valgeteks, mis paneb meid igapäevaselt vastanduma mingi teise inimeste grupiga. Paljudel juhtudel hinnatakse isegi oma olemasolevad suhted ümber vastavalt sellele, kas teine isik on meiega samal arvamusel või mitte. Kuna tegemist on väga emotsionaalse teemaga, sest see puudutab otseselt meie ja meie lähedaste tervist ja heaolu, siis tekivad sageli konfliktid ka täiesti võõraste inimeste vahel kui arvamused või nõuded mingil pinnal põrkuvad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele