Kantar Emori värskest Tallinna kaubanduskeskuste trendiuuringust selgub, et kuigi Covid-19 pandeemiast põhjustatult on e-ostmine hüppeliselt kasvanud, on kaubanduskeskuste tähtsus kaupade ja teenuste tarbimisel jätkuvalt kõrge. Ka elanike hinnangud suurematele keskustele on paranenud.
Keskuste nn külgetõmbejõud ehk kahe kuu jooksul keskustes ostlemas käinud elanike osakaalud ei ole viimastel aastatel muutunud. Kantar Emori ostukäitumise eksperdi Kersten Jõgi sõnul on kaubanduskeskuste põhifookuses olevas moekaupade segmendis selliseid elanikke, kes üldse keskustes ostlemas ei käi, alla 15%, st et lõviosa elanikest ostab oma riided ja jalanõud jätkuvalt keskustest. „Suuremaid keskuseid tajutakse varasemast enam sõbralike, mugavate ja hea teenindusega ostlemiskohtadena, mis näitab füüsiliste ostukeskkondade suuremat emotsionaalset väärtust võrreldes veebist ostlemisega ning olulist rolli meeldiva kliendikogemuse kujundamisel,“ lisas Jõgi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ulatuslikuma teeninduspiirkonnaga e-toidupood laiendab oma haaret veelgi – alates 16. maist saavad ka Kihnu saare elanikud ja külalised nautida e-poe mugavusi otse koduukseni.