• 06.10.21, 12:37

Kantar Emor: Ülemiste keskus on jätkuvalt Tallinna populaarseim kaubanduskeskus

Kantar Emori värskest Tallinna kaubanduskeskuste trendiuuringust selgub, et kuigi Covid-19 pandeemiast põhjustatult on e-ostmine hüppeliselt kasvanud, on kaubanduskeskuste tähtsus kaupade ja teenuste tarbimisel jätkuvalt kõrge. Ka elanike hinnangud suurematele keskustele on paranenud.
Kantar Emor: Ülemiste keskus on jätkuvalt Tallinna populaarseim kaubanduskeskus
  • Foto: Andras Kralla
Keskuste nn külgetõmbejõud ehk kahe kuu jooksul keskustes ostlemas käinud elanike osakaalud ei ole viimastel aastatel muutunud. Kantar Emori ostukäitumise eksperdi Kersten Jõgi sõnul on kaubanduskeskuste põhifookuses olevas moekaupade segmendis selliseid elanikke, kes üldse keskustes ostlemas ei käi, alla 15%, st et lõviosa elanikest ostab oma riided ja jalanõud jätkuvalt keskustest. „Suuremaid keskuseid tajutakse varasemast enam sõbralike, mugavate ja hea teenindusega ostlemiskohtadena, mis näitab füüsiliste ostukeskkondade suuremat emotsionaalset väärtust võrreldes veebist ostlemisega ning olulist rolli meeldiva kliendikogemuse kujundamisel,“ lisas Jõgi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele