Lõppenud aastal telliti Eesti esimesest ja vanimast pitsaketist Peetri Pizzast rohkem kui 2 miljonit pitsat, millega purustati 30-aastase staažiga firma rekord.
”Meie saame rääkida vaid oma näitajate põhjal, kuid tundub, et eestlased on pitsalembeline rahvas. Koroonaajaga kasvas nõudlus pitsade järele hüppeliselt,” ütleb Peetri Pizza & Pasta tegevjuht Marko Pleiats. Ta lisab, et loorberitele puhkama pole plaanis jääda ning taustal käib pidev arendus- ja laiendustöö, et klientide ootustele igati vastata ning neid ka ületada. ”Kui mullu avasime kolm uut pitsakohta Märjamaal, Muugal ja Narvas, siis alanud aastal on kavas avada vähemalt viis uut müügi- ja söögipunkti. Samuti plaanime laieneda riigist välja ning avada frantsiisimüügi naaberriikides.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.