Autor: Merilin Merila • 22. aprill 2022

Puust ja punaseks: 11 enim küsimust tekitavat punkti seoses jõustuva kaubandusdirektiiviga

Juba mais jõustuv tarbijakaitseseaduse muudatus tekitab kaupmeestes segadust. Mitmetele neist tekitab muret, kuidas teha oma kampaaniaid siis. Toome välja koos selgitustega mõned näited peamistest murekohtadest.
Tarbijakaitseseaduse muudatus tekitab kaupmeestes segadust.
Foto: Erik Prozes

"TTJA-le ja Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile on laekunud kümneid selleteemalisi pöördumisi. Küsimusi on esitanud nii suuremad jaekaubandusega tegelevad ettevõtted kui ka e-kauplejaid koondavad erialaliidud. Osale küsimustele oleme koostöös ministeeriumiga vastanud," sõnas TTJA ettevõtluse osakonna jurist Martin Simmermann.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757