• 01.09.22, 10:17

Kaupmees hoiatab: allahindluse protsent näitab tegelikult juurdehindlust

A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu sõnul on kaubandusketid viimaste kuudega tuntavalt oma juurdehindlusi tõstnud, mis annab suure osa hinnatõusust. Eriti selgelt näitavad juurdehindluste suurust sooduskampaaniad, millega lubatakse 40-80-protsendilisi allahindlusi.
A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu sõnul on kaubandusketid viimaste kuudega tuntavalt oma juurdehindlusi tõstnud, mis annab suure osa hinnatõusust.
  • A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu sõnul on kaubandusketid viimaste kuudega tuntavalt oma juurdehindlusi tõstnud, mis annab suure osa hinnatõusust.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Tarmo Lauringu sõnul on kõige jõhkramalt tõstnud kasumimarginaali kallimad poeketid ning vahe odavpoodidega on suurem kui kunagi varem. „Selleks, et aru saada, kui suured on tegelikult juurdehindlused, tasub paradoksaalsel kombel vaadata allahindlusi,“ ütles Lauring.

Seotud lood

Uudised
  • 15.08.22, 15:24
A1000 Market keti käive kasvas aastaga veerandi võrra
A1000 Market odavpoodide keti müügitulu oli mullu 40,6 miljonit eurot, mis on 25% rohkem kui aasta varem.
Saated
  • 02.08.22, 11:10
Odavpoe juht: kõik kaupmehed peaksid hakkama kulusid kokku hoidma
Odavpoe A1000 Market juht Tarmo Lauring rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et kaupade juurdehindlus peaks jääma mõistlikuse piiresse. "Hinnatõusuga ei tohi tekitada võimalust, et panen ka ise julmalt tootele juurde, kuna mul on tarvis kulusid katta," lisas ta.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 16:00
27 aastat tippdisainiäris – preemiumbrändide kaupluse asutaja jagab õppetunde
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele