Autor: Kaubandus.ee • 1. september 2022

Kaupmees hoiatab: allahindluse protsent näitab tegelikult juurdehindlust

A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu sõnul on kaubandusketid viimaste kuudega tuntavalt oma juurdehindlusi tõstnud, mis annab suure osa hinnatõusust. Eriti selgelt näitavad juurdehindluste suurust sooduskampaaniad, millega lubatakse 40-80-protsendilisi allahindlusi.
A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu sõnul on kaubandusketid viimaste kuudega tuntavalt oma juurdehindlusi tõstnud, mis annab suure osa hinnatõusust.
Foto: LIIS TREIMANN

Tarmo Lauringu sõnul on kõige jõhkramalt tõstnud kasumimarginaali kallimad poeketid ning vahe odavpoodidega on suurem kui kunagi varem. „Selleks, et aru saada, kui suured on tegelikult juurdehindlused, tasub paradoksaalsel kombel vaadata allahindlusi,“ ütles Lauring.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757