• 01.09.22, 10:17

Kaupmees hoiatab: allahindluse protsent näitab tegelikult juurdehindlust

A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu sõnul on kaubandusketid viimaste kuudega tuntavalt oma juurdehindlusi tõstnud, mis annab suure osa hinnatõusust. Eriti selgelt näitavad juurdehindluste suurust sooduskampaaniad, millega lubatakse 40-80-protsendilisi allahindlusi.
A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu sõnul on kaubandusketid viimaste kuudega tuntavalt oma juurdehindlusi tõstnud, mis annab suure osa hinnatõusust.
  • A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu sõnul on kaubandusketid viimaste kuudega tuntavalt oma juurdehindlusi tõstnud, mis annab suure osa hinnatõusust.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Tarmo Lauringu sõnul on kõige jõhkramalt tõstnud kasumimarginaali kallimad poeketid ning vahe odavpoodidega on suurem kui kunagi varem. „Selleks, et aru saada, kui suured on tegelikult juurdehindlused, tasub paradoksaalsel kombel vaadata allahindlusi,“ ütles Lauring.

Seotud lood

Uudised
  • 15.08.22, 15:24
A1000 Market keti käive kasvas aastaga veerandi võrra
A1000 Market odavpoodide keti müügitulu oli mullu 40,6 miljonit eurot, mis on 25% rohkem kui aasta varem.
Saated
  • 02.08.22, 11:10
Odavpoe juht: kõik kaupmehed peaksid hakkama kulusid kokku hoidma
Odavpoe A1000 Market juht Tarmo Lauring rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et kaupade juurdehindlus peaks jääma mõistlikuse piiresse. "Hinnatõusuga ei tohi tekitada võimalust, et panen ka ise julmalt tootele juurde, kuna mul on tarvis kulusid katta," lisas ta.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele