Jalatsite ja riiete jaekett WeekendShoes katab Eesti nutipoodidega, esimene avab uksed Viimsi Marketis.
- Korduvalt eestlaste lemmikveebipoeks valitud WeekendShoes avab nüüd üle Eesti ka nutipoed. Foto: Vallo Kruuser
„Alustame pilootprojektina Viimsis, kuid sisuline ambitsioon on, et nutipoodide võrgustik ulatuks üle riigi, mis võimaldab seninägematut ostumugavust Eesti erinevates nurkades,“ ütles WeekendShoes tegevjuht Taavi Laeks. „Näeme, et uuenduslik lahendus toimib ka piirkondades, kus elab alla kümne tuhande inimese ja jaekaubanduse võimalused on seni paraku kitsaks jäänud. Tajume tarbijate soovi meie arendatud teenuse järele ja lähitulevikus võib nutipoode üle Eesti olla juba mitukümmend. Oluline on ka, et teenus toimib kliendi jaoks tasuta ja ilma ühegi ettemaksuta.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Vabaajakaupu müüv Weekend Eesti kasvatas mullu käivet ja lubab tänavu veelgi laieneda.
Weekend Eesti on vaatamata keerulistele aegadele teinud ettevõttes läbi mitmeid muudatusi, kuid siiski ootavad uued muutused veel ees. Ettevõtte tegevjuht Taavi Laeks räägib lähemalt senistest tegemistest, kaubandusvaldkonna muutustest ja nende uutest plaanidest.
E-kaubanduse osakaal jaekaubandusettevõtete käibest on märkimisväärselt kasvanud ning seetõttu on oluline tugev omnichannel positsioon, rääkis investeerimisfondi BaltCap investeeringute juht Sten Sonts, kes muuhulgas soovitab kaupmeestel tegutseda ühes ja konkreetses füüsiliste poodide formaadis.
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.